Potrebuje Windows? Izogibaj se Hurd Windows

z Shannon Bradley 17. februarja 2011

Smo kupili našo srčkano dom okoli 7 1/2 leti nazaj. Prejšnji lastniki živeli tam za približno 5 let in lastniki, preden jim je popolnoma preuredil hišo. So končali kleti, posodobili kuhinjo, zamenja vse stare okna in še več. Bivši lastniki pravijo, da nikoli ni imel nobenih težav s hišo, ki je bila super. Bili smo tako navdušeni, ko smo se preselili noter

Naša prva zima v hiši, medtem ko spi zgodaj zjutraj, so bili moj mož in jaz awoken na čuden "pop", ki je prišel iz ene od drugih spalnico oken. Po preiskavi smo ugotovili, da je eden od oken v naši sobi za goste pokvarjena. Notranjost podoknu okna so imploded. Bili smo osuplo in ni mogel razumeti, kako bi lahko to zgodilo? To so bili Hurd Windows , ki naj bi bil zelo dobro blagovno znamko in ti neumni okna so imploding! Kaj za vraga?

Kmalu po tem, smo slišali še eno "pop" iz druge spalnice - ta pa našega 1-letnega sina preko sobe. Podokno znotraj enega okna v svoji sobi zlomil zdaj preveč! Bili smo povsem šokirani. Kako za vraga se to zgodi enkrat, ampak dvakrat? Kaj je narobe s temi Hurd oken? Ni bil Hurd res dobra blagovna znamka?

Poklicali smo nekoga iz okna podjetja v našem mestu in so prišli ven. Rekli so, da je bil neke vrste napake na oknih iz časovnega obdobja, ki so jih kupili in namestili noter Fantastic. Imamo 7 več teh horizontalnih oken in 12 vertikalnih enic, so vsi bo implodirajo? Okno podjetje je bilo super. Prav nam je prinesla okna, smo poslikal in jih namestili. Hurd podprl okna z garancijo in smo le morali plačati za montažo. Vse lepo in prav, ampak jaz raje ne bi imel nevarnih oken v moji hiši. Hvala-zelo-zelo.

Naslednje zime, drugo okno implodes v spalnici za goste. In še enkrat rečemo isto okno lokalno podjetje. Hurd se zavzema za okno, mi barve novega in jo namestite. Vse je tako dober, kot je lahko s imploding okna skozi naše hiše.

Broken Hurd Windows-2-11

Tu sta dve najnovejši zdrobljen Hurd Windows. Levi ima znotraj ploščo razdeljeno in led na notranji strani zunanje strani. Desno okno je razbito zunanji strani. Lepo ne? To NISO kakovostna okna, da je zagotovo.

4 leta nimamo drugega dogodka. Potem lansko zimo, spet zgodaj zjutraj, sem slišal vse preveč seznanjeni "pop" in vem, še eno okno Implode. Kjer je bilo tokrat? Tečem v sobo moje hčere in gotovo, pa je. Broken Window Hurd # 4. Jaz sem res osuplo zdaj. Zakaj po vsem tem času se je to spontano implodirajo? Torej, zdaj sem res PO'ed in to že 4 leta od zadnjega incidenta. Jaz sem Moda in želite poklicati Hurd Windows in jim kos mojih mislih, ampak sem prišel, da ugotovite, so šli iz poslovanja v tem časovnem okvirju. (Šokantno, ko vidim, kako se prodajajo imploding okna.) Pa so jih kupili z nakupom podjetja in da so kar okna znova. Govorimo več koristnih ljudi, ki distribuira Hurd Windows in ugotovili, da je naša lokalna okno isto mesto, jih je še enkrat. Mi stik z njimi in da imajo vse naše podatke iz prejšnjega 3 zlomljeno Hurd Windows.

Vendar pa omeniti, da je od Hurd propadli so vse garancije nična. Lepo. Zato moramo vse te oken, ki so nevarne in sem prestrašen se bodo implodirajo in potencialno poškodoval mojo družino in garancija ni dobro! Pravi stand-up podjetje, vidim, zakaj so propadli. Okno Podjetje je bilo dejansko bili najboljši del tega celo smešno tragedijo. Spet so dobili nam novo okno, nam je naslikal in so ga namestili. In ker so se počutili slabo za naše razmere in vedel našo zgodovino z našo imploding craptastic Hurd Windows, pa nam je dal zelo dober posel za našo zamenjavo, ki jih ni bilo treba storiti. Ampak očitno razumejo storitve za stranke, nekaj, kar Hurd Windows očitno ne ve nič o tem.

Torej, razrezani v tem zimskem času, približno mesec dni in pol so me awoken od moji postelji s to čudovito "pop." Tokrat pa smo bili zmedena kot razbito okno je zdaj v naši dnevni sobi. Eden od 12 vertikalnih oken, ki jih imamo, kot je zdaj imploded. Grozen. Še enkrat notri podokno. In potem približno 3 tedne nazaj sem bil v awoken ob 1:30 uri z drugačnim zvokom. Moj mož in jaz tekel okoli iščejo izvira nenavadno "ping" smo slišali. Predlagal je okno. Rekel sem ne, to je bil drugačen zvok in druge 5 okna, ki je izbruhnila (ja 5) so bili vsi okoli 6. ure zjutraj. Nismo našli ničesar in šel nazaj v posteljo. Zjutraj sem šel ven in našli še eno razbito okno. Ta je bila tik ob oknu v dnevni sobi, ki je izbruhnil na mesec prej. Zmešati stvar je ta, je, da je zunaj plošča, ki je izbruhnila. Se mi zdi tale še posebej moteče, ker je zunaj opravil nekaj, da s tem, da imamo 10 več od teh oken, ki bi lahko prekinil.

To je tako prekleto smešno! Kdo ima 6 oken v njihovi hiši spontano Implode? Storim, zaradi strašnih Windows Hurd, ki so v moji hiši. Jaz bi raje imeli 60 let stara okna v mojo hišo, kot pa 13-14 let star kup dreka Hurd Windows.

Karkoli narediš - NE NAKUP Hurd WINDOWS! Lahko pa imajo tudi varna, zelo nevarna okna v vaši hiši, izdelan s podjetjem, ki ne stojijo za njihovo slabo izdelka ali nege o njihovih strank.

O 3 tedne nazaj, sem poslal e-pošto na Hurd Windows na terrifically ironičen e-poštni naslov v popolnosti je @ hurdwindows . Od založništva, nisem prejel nobene vrste odgovor ali potrditev. Lepo službo. Jaz bi pričakoval, da je to iz poslovanja v bližnji prihodnosti spet.

Zaznamek oziroma Priljubljene Share

Ni povezanih objav.

Podobni mesta vam prinaša še en Podobni Prispevkov Plugin .

trackback } {1} trackback

Domača stran
14. marec 2012 ob 10:56 uri

comments… read them below or add one } {23 komentarji ... jih preberete spodaj ali doda eno }

Facebook 17. februar 2011 ob 12:34 uri

Všeč mi je

Ann 21. februar 2011 ob 2:08 uri

To je noro (in nevarno), da so okna so imploding! Imate srečo se nihče ne poškoduje ... misliš, da boš podjetje bi zavedajo svoje odgovornosti in želim, da jih bodo zamenjali in ne tvegajo nekdo resno poškoduje.

Glenda 21. februar 2011 ob 2:29 uri

Wow! Kako grozno je, da je, še posebej v sobi vaše hčerke? Žal mi je za vašo grozno izkušnjo, ampak hvala za to delitev na svojem blogu. Imamo tono okna v naši hiši, da moramo zamenjati in zdaj vem, kaj blagovna znamka, da ostanejo zunaj.

Cheryl 21. februar 2011 ob 2:51 uri

Kako neprijetno. Ne samo, da imajo nevarne proizvode v vašem domu, ampak da ima podjetje, ki neguje tako malo o njihovih strank.

Lynda 21. februar 2011 ob 3:21 uri

To je grozno in tako nevarno. Jaz bom širjenje besedo, da ostanejo zunaj Hurd Windows. Hvala za delitev vaše izkušnje nesrečno. : (

Shelly 21. februar 2011 at 4:01 pm

To je grozno. Bom se prepričajte, da naj vedo te strašne izdelka in podjetja.

Mandy 21. februar 2011 ob 4:06 uri

Wow, še nikoli nisem slišal za tega dogajanja pred, moj mož je v gradbeni industriji, in namesti zamenjava okna ves čas. Zdaj vemo, kaj podjetje ostati od tako za osebno in poslovno rabo.

Nancy 21. februar 2011 ob 4:12 uri

Wow ... kaj preizkušnja! Vse več razloga, da bi šel z nacionalno blagovno znamko, kot je znano, Pelle in Anderson.

Christi 21. februar 2011 ob 4:15 uri

No, to je fino način za zdravljenje stranko, kajne? To je strašno nevarno, in kaj slabo pot "servisiranje" stranko. Hvala, ker ste nas, ki ostati stran od okna v svet.

Teresa 21. februar 2011 ob 7:45 uri

Vau, to je strašljivo. Neverjetno je, da je bil ranjen nihče. Strinjam se s prejšnjim plakat, ki bi si mislil, da ta družba ne bi želel tvegati odgovornost nekoga dobili morda poškodoval. Jaz bom zagotovo se spomnite, da nikoli ne bo Hurd okna nameščena v svoj dom, ko so časi na voljo za zamenjavo, pa bom se prepričajte, da prenese besedo s prijatelji, ko razmišljate okno zamenjave na svoje domove.

Heather 22. februar 2011 ob 1:23 PM

Hvala za delitev, ki smo jih morali zamenjati vsa okna v naši hiši. Imamo 2 različnih blagovnih znamk. Ne spomnim staro blagovno znamko, ampak eden od zunanjih stekel imploded in se je izkazalo, da so tesnila okoli šip si bomo napako.

Ti bi mislijo, da bi želeli zamenjati svoje pokvarjenega izdelka ali določajo, če je kaj drugega za to. To je več kot cooincidence. Upam, da boste dobili neke vrste odgovor.

Mandy 22. februar 2011 ob 1:43 uri

To je grozno. Žal mi je vaša družina je morala iti skozi to. Nevaren, zagotovo. Ne bomo upoštevali Hurd okna, nikoli.

B 22 februar 2011 ob 3:42 uri

Ne bom kupil okna z Hurd. To je vprašanje varnosti za vaš dom.

Lisa 2 julij 2011 ob 12:57 uri

Hurd okna. Jim izogniti. Sem kupila 3 okna v jeseni 2009. Eden stres razpokan spomladi 2010. To jim je til pozimi, da bi dobili nekoga, ki bi ga nadomestil. Drugo 2 Kupil sem ne gredo gor ali dol. Stranski zapah je lov. Zasloni so bili dvakrat zamenjal in še vedno ne razumem prav. Več kot $ 900/window. So videti lepo, vendar pa pomaga, če gredo gor in dol, če nimate / C in zasloni, ki ustrezajo in ne pade ven.

Shel 23. oktober 2011 ob 7:12 uri

Enako vprašanje, to je naš 4. Hurd okno, se je zgodilo pred nekaj dnevi (20. oktober) in samo mojemu možu in sem se tako uničen s tem na vprašanje dogaja. Pred približno 10 leti mfg stekla prišel in vrtati celoto v kozarcu za lajšanje pritisk med DBL oknu podoknu. Bom poklical graditelja, saj Hurd zanikal okno zamenjave.

Dennis 28. november 2011 ob 2:14 uri

Imam Hurd okna v svoj dom, veliko od njih. Kardinal Steklo je proizvajalec stekla in so bili v mojem domu dvakrat v preteklih letih. Hitra rešitev je za vrtanje majhno luknjo v stranski okvir, ki alowed na vacumn za sprostitev. Nič več podtlak več lomljenje stekla. Randy Stoda kardinal Steklo 800-541-0585. Je bil pravi gentleman. Morda vam lahko pomaga pri tem procesu. To storiti, preden postane hladno in spet so implodirajo.
Samo negativno ... del r izolacijskega faktorja vacumn in da je ni več.
Samo en preskus je ta vikend ... eno so zamudili. Vso srečo.

C 17. januar 2012 ob 3:00 PM

Tudi mi jih je imploding Hurd okna - in je tako neprijetno. Smo bili povedali, da okna niso pod garancijo, in so imeli za postavitev $ $ da jih bodo zamenjali. Konec koncev bi morali zamenjati vsa okna - a kdo more privoščiti, namesto 33 + oken?? Njihova vrata niso dobro niti!

Debbie 28. januar 2012 ob 11:52 uri

Imam tudi Hurd okna v svoj dom, ki smo zgradili leta 1994. Mislili smo, da smo namestitev top-of-the-line okna. V zadnjih 5 letih, smo imeli dve kuhinji okna Implode, ki je, na srečo so to storili pokrov pod garancijo. Ravno prejšnji teden smo imeli dnevno sobo Implode okno. Vsakič, ko je bil v notranjosti opravil in se zgodi ponoči, ko je zelo hladno. Stopil sem v stik z Hurd prodajno pisarno, ampak je povedal, da ne bi več garancija okno, če je bilo kupljeno pred letom 2007. Širjenje besedo, da ostanejo zunaj Hurd.

Dave 23. februar 2012 ob 5:05 uri

Po blog branje Shannonova peskanje Hurd za izdelavo "slabega Windows", bi rad za reševanje nekaj vprašanj tukaj. Prvič, jaz sem zaposlen v podjetju 4 let. Drugič, naj povem, strinjam se z vašim zaskrbljenosti glede varnosti stekla zlom v teh enotah. Obstaja več vzrokov za ta pojav, najpomembnejših pa znatnih in nenadnih sprememb v temperaturi med notranjostjo in zunanjostjo od steklenih površin, skupaj z uvedbo Argon plina izpolnite zračnega prostora med šipami v zadnjih letih izboljšali učinkovitost izolacijski . Potem ko je delal za več proizvajalcu okna v preteklih letih, to vprašanje ni izključna, da Hurd. Sem doživela to porušenje vprašanje z izdelki drugih znana proizvajalca.
Poudarja, da je to steklo poškodbe naredi za slabe oknu / podjetja je sorodna pnevmatike upihnil na avto zaradi česar je slabo avto. Hurd nakupi stekla iz znanih in zanesljivih dobaviteljev enak avto podjetja kupujejo pnevmatike za svoje avtomobile.
Tako daleč, da Hurd nadomesti enot v eni točki v garanciji, nato pa jih ne čast spet po stečaju, ima dve točki za njim. Ne bom se spuščal v vprašanja v stečaju, kot razlaga je predolgo, ampak zato, ker je prodaja starega podjetja Hurd je sodišče odredilo prodajo premoženja, so zavrnilo stare obveznosti, tudi jamstva. Korist za vse, je, da je nova družba ustanovljena, čeprav zavrnilo starih obveznosti, še vedno ima sposobnost dobavo prvotno (ali blizu zamenjave), tudi če ob minimalnih stroških za tisoče Hurd oken v domovih. Če bi sodišča morajo biti del obveznosti za nakup, ne bi bilo okno Hurd podjetje sploh, tako da veliko veliko lastnikov Hurd Windows brez nadomestnih delov, kot tudi druga nezgoda v industriji in na stotine več o brezposelnosti linij. Kdo je v tem ozračju gospodarstva in gradbenega bi kupili podjetje in prevzeti obveznosti in bremen, povezanih z njim? Tudi skozi bk, Hurd še naprej delujejo in proizvodnjo kakovostnih oken in časovni med vložitve bk in nakup z novim lastnikom je bil 3 mesece. Unprecidented v naši industriji in v teh časih. Končno in morda najpomembnejše, je to vprašanje si navedel v svojem prvem stavku. Niste bili prvotni lastnik nepremičnine, v resnici si bil 3. lastnik, kot je najbolje, kot lahko povem. Če objavljen garancija referenčnega Hurd je v času od doma gradi (ne kažejo dejanskega starost doma), je bila omejitev do višine v garanciji. Na drugi strani je garancija Hurd v času omejeno na prvotnega lastnika samo. Očitno je, da garancija oddelek Hurd je zajela prvi kozarec ga vložila zahtevek, ne da bi vam zaslišanja na starost enot ali sprašuje, če ste bili prvotni lastnik. Dejstvo je, Hurd ni bila dolžna, da vam z morebitne zamenjave v okviru garancije, a ni tako, vsaj na začetku pred bk, brez vprašanja. (Mimogrede, z današnjim dnem, garancija Hurd je mogoče prenesti na naslednje lastnike zaradi izboljšane tehnologije). Jaz lahko predlagam vam ponovno razmišljati vaše mnenje o podjetju, ki izvira iz leta 1919, je več kot 400 dobro, pridni delavci, je prejel številna priznanja v preteklih letih, vključno z Izdelovalec Wisconsin od leta oddaje javnega naročila (in nominiran tudi letos), in je lahko korak naprej in še naprej zagotavljati kakovostne izdelke in storitve v gospodarskih razmerah zaradi česar je zelo težko biti del v gradbeništvu.

Harry Sackett 4. marec 2012 ob 8:02 am

Všeč mi je ta post, uživali to ena Hvala za postavitev.

BobW 30. marec 2012 ob 12:33 uri

Hurd Windows so Terrible KAKOVOST - sem moral zamenjati moji in dvakrat v 10 letih in so imeli 3 lastnike v 10 letih ali tako. Novi lastniki nikoli spoštovali warrantys. Torej, če mislite, da ste dobili 20 let garancije pozabi. Garancija je le tako dober, kot trenutni lastnik. Ki, kot sem že omenil so imeli tri lastnike.

Susan Powell 17. april 2012 ob 7:52 am

To je tako zanimivo zgodbo in mi je žal za težave, ki ste šli skozi. Mi smo na trgu, za dom v Philly področju. Smo se v ponudbo na 13 let starega doma, kot smo iskali ključ turn. Doma ni pregled, ker je 13-letni Hurd oken. Okvarjenega okna so lahko vodo, da se v trim delo omet za to in vse, kar je gnitje. Jaz sem ravno tako hvaležni, da smo imeli doma Prvoklasnost inšpektorja!

Shannon Bradley 20. april 2012 ob 12:55 uri

Dave - hvala za vaše delovno mesto in vaši očitno pristranskega mnenja svojega delodajalca. Ne bom pa recant moj post ali moje mnenje o Window podjetju Hurd. Izdelek ni dobro, edini razlog, nisem imel več oken Implode ali eksplodirajo v letošnjem letu je bila posledica naše zelo mile zime. Hurd Windows nakupi steklo in jih dal, da je stekla v svoje okno, zaradi česar Hurd odgovoren za vso stvar. Ko sem šel k oknu trgovine za nakup oken, nimam izbire, kot v stekleno družba v oknih, sem se odločil okno kot celoto. Kdo postavlja stekla na oknih? Kdo postavlja plina med okenskih šip? Kdo napenja steklo v okenski okvir? Hurd je odgovoren za celotno okno.

Družba ni slab samo zaradi svojega slabega izdelka. Njihova storitve za stranke ni dobro niti. Lani je po moje okna imploded in eksplodiral, sem se potrudil, da se obrnete Hurd veliko krat, preko telefona in elektronske pošte. Nihče ni prišel nazaj k meni odgovoriti tudi moja preprosta vprašanja, kot so »kje lahko gredo za pomoč pri mojih (sranje), okenskih vprašanj?" Na koncu po pogovoru z zelo koristen človek v podjetju, ki se uporablja za delo z Windows Hurd ( ampak ustavil po preveč pritožb slabih oken) mi je dal ime rep v mojem področju. Sem jo poklical in ji po e-pošti približno 6-krat, preden je dobila nazaj z mano. Pogovarjali smo se, sem pojasnil moj problem, in je rekla, da sem lahko naročite novo steklo skozi njo in bi jih lahko namestite v primerjavi z nakupom vseh novih oken. Ona po e-pošti papirje, potem ko sem jo spomnil dvakrat. Sem meri moje okna, izpolniti obrazce in jih po e-pošti nazaj - 4-krat. Brez odgovora. Imenuje ji večkrat. Spet nobenega odgovora. Šele sem poslal ji precej nesramno e-poštno sporočilo, ki sem se je dogajalo nekje drugje, ker ona ne bo nazaj k meni, da je ona končno odzvali (skoraj takoj, btw). Je opravičil, in dejala, da nikoli ni dobila katerega od mojih e-pošto. Res? Dobila je prvih nekaj e-pošte in moj "grdo-gramskih", vendar nekako ni dobil 4 pri pomembnih informacij okna za mojo temo? Zanimivo.

Na tej točki, z mojo kri vre še enkrat o Hurd Windows, sem se odločil, da svoj posel na drugo družbo. Ugledna ena. Prišli so ven, nam je dal ponudbo, in v 1 tednu je bilo spet v moji hiši spreminja iz stekla v moj craptastic Hurd Windows.

Poleg Dave, kot lahko vidite vse druge pripombe, nisem edini, ki je imel slabe izkušnje z Hurd Windows. Obstajajo številni ljudje, ki so navedeni svoje težave z Hurd, obstajajo tudi na tisoče delovnih mest na tisoče blogov, ki govorijo podobne woes podjetju dela za vas. Vesel sem, da so osvojili Proizvajalec Wisconsin od leta nagrado. Ampak zato, ker to pomeni proizvodnja je vrnil in to je dobro za gospodarstvo Wisconsin. Mi pa zdi za tiste ljudi, ki kupujejo in namestitvijo operacijskega sistema Windows Hurd v svojih domovih. Ti bodo pisno Hurd Window Reviews se kmalu.

Bom pusti, saj bo se strinjamo, da ne strinjajo. Mislite, da Hurd Windows je dobra družba - očitno zato, ker so vam plačali. Jaz (in mnogi drugi tukaj) mislijo, da so slabo podjetje z grozno izdelka. Strinjam se s tem ne strinjajo.

Pustite komentar

Prejšnja objava:

Naslednji post: