זקוקים Windows? אל תקרב אל הרד Windows

על ידי שאנון ברדלי על 17 פבואר 2011

רכשנו בית קטן וחמוד שלנו על 7 1/2 שנה. הבעלים הקודמים חיו שם במשך כ 5 שנים ובעלי לפניהם היה שופצה לחלוטין את הבית. הם סיימו את המרתף, מעודכן המטבח, להחליף את כל החלונות הישנים ועוד. הבעלים הקודמים אמרו שהם אף פעם לא היו לי בעיות עם הבית, שהיה גדול. התרגשנו כל כך כשעברנו פנימה

החורף הראשון שלנו בבית בזמן השינה השכם בבוקר, בעלי ואני היינו שהתעוררה כדי "פופ" מוזר שהגיע מאחד מחלונות חדר השינה אחרים. לאחר בדיקה, מצאנו כי אחד החלונות בחדר האורחים שלנו נשבר. בחלונית בתוך החלון התנפצה. היינו המומים ולא יכולתי להבין איך זה קרה? אלה היו הרד Windows , אשר היה אמור להיות מותג טוב מאוד אלה הם התנפצו חלונות מטופשים! מה לעזאזל?

זמן קצר לאחר מכן, שמענו אחר "פופ" מחדר השינה אחר - זה להיות בחדר בן 1 שנה שלנו הזקנה. בחלונית בתוך אחד החלונות בחדרו פרצו גם עכשיו! היינו המומים לחלוטין. איך, לעזאזל, זה קורה פעם אחת, אלא פעמיים? מה לא בסדר עם אלה של Windows Hurd? לא הרד מותג טוב באמת?

קראנו למישהו מחברת חלון בעיר שלנו, הם יצאו. הם אמרו שיש איזשהו פגם בחלונות מהתקופה ההיא אלה נקנו מותקן בו מצויין. יש לנו 7 יותר מאותם חלונות אופקיים ו -12 אלה אנכיים, הם כל יתפוצץ? החברה החלון היה נהדר. הם הביאו אותנו חלונות, צבענו & הם מותקנים. הרד מגובה חלונות עם אחריות ואנחנו רק צריכים לשלם על ההתקנה. הכל טוב ויפה, אבל אני מעדיף לא להיות מסוכנות החלונות בבית שלי. תודה, מאוד, מאוד.

בחורף שלאחר מכן, בחלון אחר מתפוצץ בחדר האורחים. ושוב אנחנו קוראים אותה חברה חלון המקומית. הרד מגבה את החלון, אנחנו מציירים חדש & הם להתקין אותו. הכל טוב כמו שהוא יכול להיות עם התנפצו החלונות בכל הבית שלנו.

Broken Hurd Windows-2-11

הנה 2 האחרונה שבור הרד Windows. משמאל יש בתוך חלונית שבור קרח על החלק הפנימי של חלונית החיצונית. החלון הימני בחלונית החיצוני שבור. נחמד הא? אלה לא חלונות באיכות זה בטוח.

במשך 4 שנים אין לנו עוד מקרה. ואז בחורף שעבר, שוב בשעת בוקר מוקדמת, שמעתי את כל מוכר מדי "פופ" ואני יודע אחרת לקרוס החלון. איפה זה היה הפעם? אני רץ לחדר של הבת שלי, ואכן, זה מה שיש. חלון שבור הרד # 4. אני המום ממש עכשיו. למה אחרי כל הזמן הזה עשה את זה באופן ספונטני לקרוס? אז, עכשיו אני באמת PO'ed כפי שהיה 4 שנים מאז האירוע האחרון. אני רותח ורוצה לקרוא הרד Windows ולתת להם פיסת את דעתי, אבל אני בא כדי לגלות שהם עברו את הרגל במהלך פרק זמן זה. (מזעזע, בהתחשב בעובדה שהם מוכרים התנפצו חלונות.) עם זאת, הם נרכשו על ידי החברה רכישת והם עושים את Windows מחדש. אנחנו מדברים עם אנשים מועילים מספר המפיצים הרד Windows ולמצוא את המקום באותו חלון המקומי שלנו יש אותם שוב. אנחנו לפנות אליהם ויש להם את כל המידע שלנו 3 הקודם שבור הרד Windows.

עם זאת, הם מזכירים כי מאז הרד פשט את הרגל כל אחריות בטלים ומבוטלים. נחמד. אז יש לנו את כל החלונות כי הם מסוכנים ואני פוחדת מאוד הולכים לקרוס ואפשרות לפגוע במשפחה שלי, האחריות היא לא טובה! נדלן בעמידה, אני יכול להבין למה הם פשט את הרגל. החברה החלון ממש היו החלק הטוב ביותר של המבחן הזה מגוחך לגמרי. שוב הגיעו אלינו חלון חדש, צבענו אותו והם מותקנים בו. ובגלל שהם מרגישים רע המצב שלנו הכיר את ההיסטוריה שלנו עם מתבקעות שלנו craptastic הרד Windows, הם נתנו לנו הרבה מאוד על החלפת שלנו, לא היה להם לעשות. אבל ברור שהם מבינים שירות לקוחות, משהו הרד Windows כמובן יודע עליו דבר.

לחתוך כל כך בחורף זה, כחודש וחצי התעוררתי מהמיטה שלי עם זה נפלא "פופ." הפעם יחד עם זאת, היינו מבולבל כמו החלון השבור עכשיו בסלון שלנו. אחד מ -12 החלונות האנכיים שיש לנו כבר קרסה כמו עכשיו. נהדר. שוב חלונית בפנים. ואז כ 3 שבועות לפני התעוררתי ב בשעה 1:30 בבוקר על ידי קול אחר. בעלי ואני רץ מסביב כדי לחפש את המקור של "פינג" מוזר שמענו. הוא הציע חלון. אמרתי שלא, זה היה צליל שונה והשני 5 חלונות ששבר (כן 5) היו סביב 6 בבוקר. לא מצאנו שום דבר וחזרתי לישון. בבוקר, אני יוצא למצוא עוד חלון שבור. 1 זה היה ממש ליד החלון בסלון נשבר, כי חודש קודם לכן. הדבר תמוה על אחד זה שזה חלונית מחוץ ששבר. אני מוצא את זה מטריד במיוחד כי זה כמה חלונית בחוץ עם העובדה שיש לנו 10 יותר של חלונות אלה שיכולים להישבר.

זה כל כך מגוחך, לעזאזל! למי יש 6 חלונות ביתם תקרוס באופן ספונטני? אני, בגלל איומים Windows Hurd, כי הם בבית שלי. אני מעדיף את החלונות הישנים בן 60 בבית שלי מאשר פיסת אלה בן 13-14 שנה של חרא הרד Windows.

מה שלא תעשה - אין לרכוש הרד Windows! או שאתה גם יכול להיות לא בטוחים, החלונות ממש מסוכנת בבית, המיוצרים על ידי החברה כי אינו עומד מאחורי המוצר שלהם רע או טיפול על לקוחותיהם.

כ 3 שבועות לפני, שלחתי אימייל ל Hurd Windows בכתובת הדוא"ל אירוני להחריד של שלמות @ hurdwindows . מתאריך פרסום, לא קיבלתי כל סוג של תגובה או הכרה. שירות לקוחות טוב. הייתי מצפה מהם להיות מחוץ לעסק בקרוב שוב.

סימניה / מועדפים חלק

הודעות לא קשורות.

הודעות קשורות הביא לך זאת, תוסף אחר הודעות קשורות .

trackback } {1} trackback

דף הבית
14 מרס 2012 ב 10:56

comments… read them below or add one } {23 תגובות ... קרא אותן למטה או להוסיף אנשי

פייסבוק 17 פבואר 2011 בשעה 12:34

אני אוהב את זה

אן 21 פבואר 2011 בשעה 14:08

זה מטורף (ומסוכן), כי החלונות התנפצו! יש לך מזל שאף אחד לא נפגע ... אפשר לחשוב שהחברה תבין אחריות שלהם רוצה להחליף אותם במקום לסכן מישהו שנפגע קשה.

גלנדה 21 פבואר 2011 בשעה 14:29

וואו! כמה מפחיד זה, במיוחד בחדר של הבת שלך? סליחה על החוויה האיומה שלך, אבל תודה על שיתוף אותו בבלוג שלך. יש לנו המון החלונות בבית שלנו שאנחנו צריכים להחליף, ועכשיו אני יודע מה המותג להתרחק.

שריל 21 פבואר 2011 בשעה 02:51

כמה מתסכל. לא רק לך מוצר מסוכנת בבית, אבל יש חברה שדואגת כל כך מעט על הלקוחות שלהם.

לינדה 21 פבואר 2011 בשעה 15:21

זה נורא ומסוכן כל כך. אני להפיץ את השמועה להתרחק הרד Windows. תודה על שיתוף החוויה האומללה שלך. : (

שלי 21 פבואר 2011 בשעה 04:01

זה איום ונורא. אני אוודא ליידע אחרים של מוצר זה החברה נורא.

מנדי 21 פבואר 2011 בשעה 16:06

וואו, אף פעם לא שמעתי שזה יקרה לפני כן, בעלי הוא בענף הבנייה, ומתקין החלפת החלונות כל הזמן. עכשיו אנחנו יודעים מה החברה להתרחק, הן לשימוש אישי ועסקי.

ננסי 21 פבואר 2011 בשעה 04:12

וואו ... איזה חוויה! עוד סיבה ללכת עם מותג מפורסמים, כגון פלה או אנדרסון.

קריסטי 21 פבואר 2011 בשעה 04:15

טוב, זה דרך יפה לטפל הלקוח, הא? זה מסוכן נורא, ומה דרך ענייה של לקוחות "טיפול". תודה שנתת לנו לדעת מי להתרחק בעולם החלון.

תרזה 21 פבואר 2011 בשעה 07:45

וואו, זה מפחיד. זה מדהים שאף אחד לא נפגע. אני מסכים עם הפוסטר הקודם שהיית חושב שהחברה הזו לא הייתי רוצה לסכן את האחריות על מישהו ואולי להיפגע. אני בהחלט זוכר אף פעם לא להיות הרד חלונות מותקנת בביתי בבוא הזמן להחלפה, ואני אדאג להעביר את המילה לחברים כאשר הם שוקלים מחליפים חלון ביתם.

הת'ר 22 פבואר 2011 בשעה 13:23

תודה על שיתוף נאלצנו להחליף את כל החלונות בבית שלנו. יש לנו 2 מותגים שונים. אני לא זוכר את המותג הישן אבל אחד שמשות מחוץ קרוס פנימה נראה כי החותמות ברחבי השמשות אנחנו פגום.

היית חושב שהם ירצו להחליף מוצר פגום או לקבוע אם יש עוד משהו מאחורי זה. זה יותר cooincidence. מקווה לקבל איזושהי תגובה.

מנדי 22 פבואר 2011 בשעה 13:43

זה נורא. אני מצטער המשפחה שלך צריכה לעבור את זה. מסוכן, זה בטוח. לא נשקול הרד חלונות, אף פעם.

ב 22 פבואר 2011 בשעה 03:42

אני לא קונה מ-Windows Hurd. זה נושא בטיחות הבית.

ליסה 2 יולי 2011 בשעה 12:57

הרד Windows. להימנע מהם. רכשתי 3 חלונות בסתיו 2009. אחת מתח סדוק באביב 2010. לקח להם טיל החורף כדי לקבל מישהו להחליף אותו. 2 אחר קניתי לא הולכים למעלה או למטה. התפס בצד תופס. המסכים הוחלפו פעמיים והם עדיין לא לעשות את זה נכון. יותר מ 900/window. הם נראים נחמד, אבל זה עוזר כאשר הם עולים ויורדים, כאשר אין לך / C מסכי שמתאימים ולא לנשור.

Shel 23 אוקטובר 2011 בשעה 19:12

אותה בעיה, זה החלון שלנו 4 הרד, קרה לפני כמה ימים (אוקטובר 20) והבעל שלי & אני מתוסכלים וכו 'הולך בעיה עם זה. לפני כ -10 שנים mfg של זכוכית בא & קדח כולו בזכוכית כדי לשחרר את הלחץ בין חלון חלונית dbl. אני אהיה קורא בונה מאז הרד הכחיש החלפת חלון.

דניס 28 נובמבר 2011 בשעה 02:14

יש לי הרד החלונות בבית שלי, הרבה מהם. הקרדינל זכוכית היה יצרן של זכוכית והם היו לביתי פעמיים במהלך השנים. פתרון מהיר היה לקדוח חור קטן בצד המסגרת אשר alowed vacumn לשחרר. לא לחץ שלילי יותר לא יותר שבירת הכוס. רנדי Stoda הקרדינל זכוכית 800-541-0585. היה ג'נטלמן אמיתי. אולי הם יכולים לעזור לך עם התהליך. לעשות את זה עוד לפני שהוא מגיע שוב קר והם לקרוס.
שלילי ... רק חלק גורם R בידוד הוא vacumn וזה נעלם.
רק 1 היה לשבור בסוף השבוע ... 1 הם פספסו. בהצלחה.

ג 17 ינואר 2012 בשעה 03:00

גם אנחנו כבר לא התנפצו חלונות הרד - וזה כל כך מתסכל. נאמר לנו כי החלונות לא היו תחת אחריות, צריך להוציא $ $ כדי להחליף אותם. בסופו של דבר אנחנו צריכים להחליף את כל החלונות - אך מי יכול להרשות לעצמו להחליף את Windows 33 +??? הדלתות שלהם לא כל כך טוב!

דבי 28 ינואר 2012 בשעה 11:52

יש לי גם הרד חלונות בביתי אשר בנינו בשנת 1994. חשבנו שאנחנו התקנת העליונה של שורת החלונות. ב -5 השנים האחרונות, יש לנו 2 חלונות במטבח לקרוס אשר, למרבה המזל הם לא כיסוי תחת אחריות. רק בשבוע שעבר, היה לנו חלון חדר חיים לקרוס. בכל פעם זה כבר חלונית בפנים קורה במהלך הלילה, כאשר הוא קר מאוד. יצרתי קשר עם משרד המכירות הרד אך נאמר שהם היו כבר לא אחריות חלון אם נרכש לפני 2007. הפיצו את הבשורה להתרחק Hurd.

דייב 23 פבואר 2012 בשעה 05:05

לאחר קריאה בבלוג של שאנון פיצוץ הרד להכנת "חלונות רע", אני רוצה לפנות כמה בעיות כאן. ראשית, אני עובד של החברה של 4 שנים. שנית, הרשו לי לומר שאני מסכים עם החששות שלך על הבטיחות של זכוכית שבירה ביחידות אלה. ישנן מספר סיבות occurance זה, השינויים הבולטים משמעותי ופתאומי להיות בטמפרטורות בין פנים וחוץ של משטחי זכוכית בשילוב עם הקדמה של ארגון גז למילוי של המרחב האווירי בין השמשות בשנים האחרונות כדי לשפר את הביצועים בידוד . לאחר שעבד עבור יצרנית החלון כמה זה במשך השנים, בעיה זו אינה בלעדית Hurd. חוויתי את הבעיה "פיצוץ" עם מוצרים יצרן ידוע של האחר.
תוך שהוא מציין כי זה שבר זכוכית יוצרת חלון חברה רעה / משול הצמיג מכה על המכונית ולכן המכונית רע. כוס הרד רכישות מ, ספקים ידועים אמין כמו חברות רכב לרכוש צמיגים למכוניות שלהם.
ככל הרד לאחר החליפו יחידות בשלב מסוים במסגרת האחריות, ואז לא לכבד אותם שוב אחרי פשיטת הרגל, שני מצביע על זה. אני לא אכנס את הבעיות של פשיטת רגל כהסבר ארוך מדי, אלא בגלל המכירה של החברה הרד הישן היה בית המשפט הורה מכירת נכסים, התחייבויות ישנות כולל אחריות משוחררים. עם זאת, מבחינת הכל, היא חברה חדשה שהוקמה אף דחה חובות ישנים, עדיין יש לו את היכולת לספק המקורי (או תחליפים קרובים), גם אם בעלות מינימלית של אלפי הרד חלונות בבתים. האם בתי המשפט נדרשים התחייבויות להיות חלק הרכישה, לא תהיה החברה החלון הרד בכלל, עוזב בעלי רבות של הרד Windows ללא חלקי חילוף, כמו גם קורבן נוסף בענף ומאות נוספים על הקווים אבטלה. מי באקלים הכלכלה הבניין הזה היה קונה חברה ולקחת על עצמו את התחייבויות והנטל הקשורים אליו? כמו כן, באמצעות BK, הרד המשיך לפעול ולייצר חלונות איכות, ועל ציר הזמן בין הגשת BK ורכישה על ידי הבעלים החדשים היה 3 חודשים. Unprecidented בתעשייה שלנו בימים אלה. לבסוף, ואולי הכי חשוב, הוא הנושא את מסר המשפט הראשון שלך. לא היית הבעלים המקורי של הנכס, למעשה היית בעל 3 ככל הידוע לי. אם האחריות פרסם התייחסות של הרד בזמן הבית נבנה (אין לציין את הגיל האמיתי של הבית), יש גבול עד כדי כיסוי האחריות. שנית, האחריות של הרד אז הוגבלה הבעלים המקורי בלבד. ברור, מחלקת האחריות של הרד מכוסה זכוכית הראשוני לך תביעה על בלי לשאול אותך על גיל היחידות או לשאול אם היית הבעלים המקורי. למעשה, היו הרד אינה חייבת לספק לך את כל מחליפים במסגרת האחריות, אך עשה זאת, לפחות בהתחלה לפני BK, ללא ספק. (אגב, נכון להיום, האחריות של הרד ניתן להעברה לבעלים הבאים עקב טכנולוגיה משופרת). אולי אני מציע לך לחשוב מחדש דעתך על החברה שמקורו בשנת 1919, מונה מעל 400 עובדים טובים, חרוצים, זכה לשבחים רבים בשנים האחרונות, כולל יצרן ויסקונסין של השנה (וגם מועמד שוב השנה), ו הוא מסוגל לנוע קדימה ולהמשיך לספק מוצרים איכותיים ושירות באקלים הכלכלי ולכן קשה מאוד להיות חלק בענף הבנייה.

הארי סקט 4 מרס 2012 בשעה 8:02 בבוקר

אני אוהב את הפוסט הזה, נהנה תודה 1 עבור הצבת.

BobW 30 מרס 2012 ב 12:33

הרד WINDOWS הם באיכות נורא - יש לי להחליף את שלי פעמיים ב -10 שנים, והם היו בעלי 3 ב -10 שנים בערך. הבעלים החדשים לא לכבד את warrantys. אז אם אתה חושב שאתה מקבל אחריות 20 YR לשכוח את זה. האחריות היא רק טוב כמו הבעלים הנוכחי. אשר כפי שציינתי הם היו שלושה בעלים.

סוזן פאוול 17 אפריל 2012 בשעה 07:52 בבוקר

זה כזה סיפור מעניין ואני מצטער על הטרחה עברתם. אנחנו בשוק הבית באזור פילדלפיה. שמנו הצעה על הבית הישן בן 13, כמו שאנחנו מחפשים מרכזי בתורה. בית נכשלה הבדיקה בגלל ילד בן 13 הרד Windows. חלונות פגומים הרשה המים להיכנס לעבודה לקצץ טיח מאחורי זה והכל נרקב. אני פשוט אסיר תודה על כך שיש לנו מפקח בית ממדרגה ראשונה!

שאנון בראדלי 20 אפריל 2012 בשעה 12:55

דייב - תודה על העברת ההודעה ודעת מוטה בבירור של המעסיק שלך. אני לא מוכן לחזור בו אולם ההודעה שלי או את דעתי על החברה חלון Hurd. המוצר לא טוב, הסיבה היחידה שלא היה לי יותר חלונות לקרוס או להתפוצץ השנה נבע חורף קל מאוד שלנו. הרד Windows רכישות זכוכית הכניסו את הכוס לתוך Windows שלהם, מה שהופך את הרד אחראי על הדבר הזה. כשאני הולכת לחנות חלון לרכוש חלונות, אין לי בחירה לגבי החברה הזכוכית בחלונות, אני בוחר את החלון כולו. מי שם את זכוכית החלונות? מי שם את הגז בין שמשות? מי מהדקת את הכוס בתוך מסגרת החלון? הרד אחראי על כל החלון.

חברה זה לא רע רק בגלל המוצר שלהם רע. שירות הלקוחות שלהם הוא לא טוב. בשנה שעברה, אחרי ש-Windows שלי קרסה & התפוצץ, ניסיתי ליצור קשר עם הרד פעמים רבות, בטלפון & דוא"ל. אף אחד לא חזר לי לענות גם על שאלות פשוטות כמו שלי "לאן אני יכול ללכת כדי לקבל סיוע בנושאים (זבל) שלי חלון?" בסופו של דבר לאחר שיחה עם אדם מאוד מועיל בחברה שהיה לעבוד עם הרד Windows ( אך הפסיק לאחר תלונות רבות מדי של Windows רעים) נתן לי את השם של נציג באזור שלי. התקשרתי אליה בדוא"ל לה על 6 פעמים לפני שהיא חזרה איתי. דיברנו, הסברתי את הבעיה שלי והיא אמרה שאני יכול להזמין כוס חדשה דרכה יוכלו להתקין אותה בניגוד לקנות את כל החלונות חדשים. היא בדוא"ל את הניירת, לאחר הזכרתי לה פעמיים. מדדתי החלונות שלי, מילא את הטפסים או בדוא"ל אותם בחזרה - 4 פעמים. ללא תגובה. קרא פעמים רבות שלה. שוב, אין תגובה. רק שלחתי לה מייל מנומס ולא נאמר שאני הולך למקום אחר כי היא לא לחזור אלי, כי היא אכן סוף סוף להגיב (כמעט מיד, אגב). היא התנצלה ואמרה שהיא אף פעם לא כל המיילים שלי. באמת? היא קיבלה את מספר מיילים הראשונים שלי "מגעיל גרם" אבל משום מה לא מקבל את 4 עם מידע חיוני לקבלת הצעת מחיר לחלון שלי? מעניין.

בשלב זה, עם הדם שלי רותח שוב על הרד Windows, בחרתי לתת את העסק שלי לחברה אחרת. 1 מכובד. הם יצאו, נתן לנו הצעת מחיר ותוך שבוע 1 חזרו בביתי לשנות את הכוס על הרד craptastic שלי Windows.

בנוסף דייב, כפי שאתם יכולים לראות על ידי כל הערות אחרות, אני לא היחיד שהיה לו ניסיון רע עם הרד Windows. יש אנשים רבים אשר ציטטו בעיות שלהם עם הרד, יש גם אלפי הודעות על אלפי בלוגים שמספרים הצרות דומים של החברה שאתה עובד. אני שמח שהם ניצחו יצרן ויסקונסין של השנה פרס. אבל משום שזה ייצור אמצעי חוזרת וזה טוב לכלכלה בוויסקונסין. אני מרגיש זאת עבור אותם אנשים אשר רכש התקנת הרד Windows בביתם. הם יוכלו לכתוב ביקורות הרד חלון עצמם בקרוב.

אני אשאיר את זה בתור נסכים שלא להסכים. אתה חושב הרד Windows היא חברה טובה - ברור כי הם משלמים לך. אני (ורבים אחרים כאן) חושב שהם חברה גרועה עם מוצר נורא. להסכים שלא להסכים.

השאירו תגובה

קודם לכתוב:

ההודעה הבאה: