Precisando de Windows? Stay Away From Hurd de Windows

por Shannon Bradley o 17 de febreiro, 2011

Nós compramos nosa casa bonitinha sobre 7 1/2 anos. Os anteriores propietarios viviu alí por preto de 5 anos e os propietarios antes deles totalmente remodelada casa. Eles remataron o soto, actualizado a cociña, substituídas todas as fiestras antigas e moito máis. Os anteriores propietarios dixeron que nunca tivo problemas coa casa, que foi gran. Estabamos tan entusiasmados cando nos mudamos dentro

O noso primeiro inverno na casa durante o sono de madrugada, o meu home e eu fomos despertados para unha "pop" estraño que veu dunha das fiestras da sala outros. Tras investigación, descubrimos que unha das fiestras do noso cuarto había roto. O panel de dentro da ventá había implodido. Estabamos estarrecidos e non podía entender como isto podería ocorrer? Estes foron Hurd de Windows , que era quere que sexa unha marca moi boa e esas fiestras estúpidos están implodindo! Que diaños?

Pouco despois, escoitamos outro "pop" de outro cuarto - sendo este un cuarto do noso fillo de 1 ano de. Un panel de dentro dunha das fiestras do seu cuarto rompe agora tamén! Estivemos completamente chocados. Como diaños isto ocorre unha vez, pero dúas veces? O que vai mal con esas fiestras Hurd? Hurd non era unha marca moi boa?

Chamamos a alguén dunha empresa de fiestra na nosa cidade e eles saíron. Eles dixeron que houbo algún tipo de defecto nas fiestras do tempo que estes foron comprados e instalados dentro Fantástico. Temos 7 máis desas fiestras horizontais e 12 verticais queridos, eles están todos indo a implodir? A empresa ventá era grande. Trouxeron connosco fiestras, pintamos e eles instalaron. Hurd apoiado as ventás cunha garantía e só tivemos que pagar por instalación. Todo fermoso e bo, pero eu preferiría non ter fiestras perigosas na miña casa. Gracias-lle-moito-moito.

No inverno seguinte, unha nova xanela implode no cuarto de hóspedes. E unha vez máis chamamos a empresa ventá mesmo lugar. Hurd fai a fiestra, pintamos un novo e eles instalalo. Todo é tan bo que pode estar con fiestras implodir toda a nosa casa.

Broken Hurd Windows-2-11

Aquí están as últimas dúas dobres Hurd Windows. Esquerda ten dentro panel roto e xeo no interior do panel exterior. Fiestra da dereita é o panel roto exterior. É bo non? Estes non son fiestras de calidade que é, con certeza.

Durante 4 anos non temos outro incidente. Entón, o inverno pasado, unha vez máis de madrugada, eu oín a moi familiar "pop" e sei que implode outra xanela. Onde foi esta vez? Eu corro ao cuarto da miña filla e por suposto, está alí. Fiestra rota Hurd # 4. Estou realmente pasmo agora. Por que despois de todo este tempo que espontaneamente implodir? Entón, agora eu estou realmente PO'ed como foi de 4 anos desde o último incidente. Estou furioso e quere chamar Hurd Windows e darlles unha peza da miña mente, pero eu veño a descubrir que saíron da empresa durante ese período de tempo. (Incribles, vendo como venden implodindo fiestras.) Sen embargo, foron comprados por unha empresa de adquisición e que están facendo as fiestras de novo. Falamos con varias persoas que distribúen útiles Hurd Windows e pensar que o noso lugar mesma xanela local ten-los de novo. Estamos en contacto con eles e eles teñen todas as nosas informacións a partir do 3 anterior roto Hurd Windows.

Sen embargo, refiren que, desde Hurd saíu da empresa de todas as garantías son nulas. Niza. Polo tanto, temos todas estas fiestras que son perigosos e estou apavorada van implodir e potencialmente prexudicar a miña familia ea garantía non é bo! Unha empresa de stand-up real, podo ver por que saíron da empresa. A empresa fiestra estaba realmente foron a mellor parte de todo este calvario ridículo. Unha vez máis se nos unha nova fiestra, que pintou e instalouse lo. E porque se sentiu mal para a nosa situación e sabía que a nosa historia coa nosa poida implodir craptastic Hurd Windows, eles nos deron un negocio moi bo na nosa substitución, que non ten que facer. Pero, obviamente, eles entenden de atención ao cliente, algo que, obviamente, Windows Hurd non sabe nada sobre.

Entón, cortou a este inverno, aproximadamente un mes e medio atrás eu estaba acordado da miña cama con aquel marabilloso "pop". Desta vez, porén, quedamos perplexos como a ventá rota estaba agora na nosa sala de estar. Unha das 12 fiestras verticais que temos ten como agora implodiram. Óptimo. Unha vez máis o panel interior. E entón, preto de 3 semanas atrás eu estaba acordado en ás 1:30 pm por un son diferente. Meu home e eu corrín ao redor buscando a fonte de "ping" estraño escoitamos. Suxeriu unha fiestra. Eu dixen que non, este era un son distinto e os outros 5 fiestras que rompe (si 5) estaban todos en torno de 6 horas da mañá. Non atopou nada e volveu para a cama. Pola mañá, eu saír e atopar outra fiestra rota. Este era mesmo a carón da fiestra da sala que rompe o mes anterior. O desconcertante sobre este é que é o panel fóra que rompe. Creo que un particular preocupante porque é a parella panel de fóra que co feito de que temos máis de 10 destas xanelas que poderían romper.

Isto é tan maldito ridículo! Quen ten 6 ventás na súa casa espontaneamente implode? Eu, por mor das espantosas de Windows Hurd que están na miña casa. Eu preferiría ter as fiestras de 60 anos na miña casa que estas anaco 13-14 anos de merda Hurd Windows.

Faga o que fai - Non compre HURD Windows! Ou tamén pode ter certo, fiestras francamente perigosos na súa casa, fabricados por unha empresa que non está detrás do seu produto malo ou se preocupan os seus clientes.

Preto de 3 semanas, enviei unha mensaxe a Windows Hurd no enderezo de correo-e terriblemente irónico da perfección @ hurdwindows . A partir de publicación, non recibín ningún tipo de resposta ou recoñecemento. Atención ao cliente Niza. Eu esperaría que estar fóra da empresa nun futuro próximo de novo.

Bookmark / favoritos Acción

No Related posts.

Posts relacionados traídos a vostede polo todo Another Related posts Extensión .

trackback } {1} trackback

Páxina de inicio
14 de marzo de 2012 ás 10:56

comments… read them below or add one } {23 comentarios ... le-los a continuación ou engade un }

Facebook 17 de febreiro de 2011 ás 12:34

eu amo-o

Ann 21 de febreiro de 2011 ás 14:08

Iso é loucura (e perigosas) que as fiestras están implodindo! Ten sorte ninguén se machucou ... pensas que a empresa vai realizar a súa responsabilidade e queren substitúe-los no canto de arriscarse ser alguén gravemente ferido.

Glenda 21 de febreiro de 2011 ás 14:29

Wow! Como asustado é que, especialmente no cuarto da súa filla? Desculpen-me pola súa experiencia terrible, pero grazas por compartir-lo no seu blog. Temos unha tonelada de fiestras na nosa casa que necesitamos a substituír e agora sei o que marca a permanecer lonxe.

Cheryl 21 de febreiro de 2011 ás 02:51

Como é frustrante. Non só para ter un produto perigoso na súa casa, pero para ter unha empresa que se preocupa tan pouco sobre a súa clientela.

Lynda 21 de febreiro de 2011 ás 15:21

Isto é terrible e tan perigoso. Eu vou espallar a palabra para estar lonxe de Hurd Windows. Grazas por compartir a súa experiencia infelices. : (

Shelly 21 de febreiro de 2011 ás 4:01 pm

Isto é terrible. Terei seguro de que os outros saiban deste produto horrible e compañía.

Mandy 21 de febreiro de 2011 ás 16:06

Guau, nunca oín falar de isto acontecer antes, meu home está na industria da construción, e instálase substitución fiestras o tempo. Agora sabemos que a empresa a ficar lonxe, tanto para uso persoal e empresarial.

Nancy 21 de febreiro de 2011 ás 04:12

Guau ... o que é un calvario! Unha razón para ir con unha marca nacional coñecida como Pella ou Anderson.

Christi 21 de febreiro de 2011 ás 16:15

Ben, iso é unha boa forma de tratar un cliente, hein? Isto é moi perigoso, e que forma un pobre de "asistencia" un cliente. Grazas por avisar que estar lonxe do mundo da ventá.

Teresa 21 de febreiro de 2011 ás 19:45

Guau, iso é asustado. É incrible que ninguén foi ferido. Concordo con un cartel anterior que podería pensar que esta empresa non quere arriscarse a responsabilidade de alguén que posiblemente se machucar. Con certeza vou recordar nunca Hurd Windows instalado na miña casa cando vén dos tempos de substitución, e eu vou estar seguro de pasar a palabra aos amigos cando eles están considerando substitucións de fiestra nas súas casas.

Heather 22 de febreiro de 2011 ás 13:23

Grazas por compartir tivemos que substituír todas as fiestras da nosa casa. Temos 2 marcas diferentes. Non me lembro a marca antiga, pero un dos paneis exteriores implodiu e parecía que os selos en torno aos paneis estamos errada.

Vostede pensaría que quere substituír o produto defeituoso ou determinar se hai algo máis detrás diso. Isto é máis que un cooincidence. Espero que teña algún tipo de resposta.

Mandy 22 de febreiro de 2011 ás 13:43

Isto é terrible. Sinto moito a súa familia tivo que pasar por iso. Perigoso, con certeza. Non imos considerar Hurd fiestras, nunca.

B 22 de febreiro de 2011 ás 03:42

Eu non vou mercar fiestras de Hurd. Iso é unha cuestión de seguridade para a súa casa.

Lisa 02 de xullo de 2011 ás 12:57 am

Hurd fiestras. Evite os. Eu compras 3 fiestras no outono de 2009. Un estrés rachado na primavera de 2010. Levou-os até o inverno chegar alguén para substituílo. Os outros 2 que eu compras non ir cara arriba ou cara abaixo. Traba banda está pegando. As pantallas foron substituídas por dúas veces e aínda non entenderon dereito. Máis de R $ 900/window. Eles parecen agradables, pero axuda cando eles van para arriba e para abaixo cando non ten A / A e pantallas que se encaixan e non caer.

Shel 23 de outubro, 2011 en 19:12

Mesmo problema, esta é a nosa xanela Hurd 4, pasou uns días (20 de outubro) e meu home e eu estamos tan frustrados con este problema en ir. Preto de 10 anos, o mfg do vidro chegou e perforou un todo no vidro para aliviar a presión entre a vidraça dbl. Eu vou estar chamando o constructor desde Hurd negou substitución ventá.

Dennis 28 de novembro de 2011 ás 02:14

Eu teño Hurd fiestras na miña casa, unha morea deles. Cardeal de vidro foi o fabricante do vidro e foron á miña casa dúas veces ao longo dos anos. A corrección rápida foi facer un furado pequeno no marco do lado que alowed o vacumn para liberar. Sen presión máis negativa non máis romper o cristal. Randy Stoda Cardeal Vidro 800-541-0585. Era un verdadeiro cabaleiro. Quizais se poidan axudar o procedemento. Faino antes de que esfrie novo e eles implodir.
Só negativo ... parte do factor r illante é o vacumn e que está desaparecido.
Só había un paro este fin de semana ... un que perdeu. Boa sorte.

C 17 xaneiro de 2012 ás 3:00 pm

Tamén xa implodindo Hurd fiestras - e é tan frustrante. Fomos informados de que as fiestras non estaban baixo garantía, e tiven que pór para fóra o $ $ para substituír-los. En último caso, debe substituír todas as fiestras - pero quen pode dar ao luxo de substituír 33 + fiestras? As súas portas non son bos tamén!

Debbie 28 de xaneiro de 2012 ás 11:52 am

Eu tamén teño Hurd fiestras na miña casa que construímos en 1994. Pensabamos que estabamos instalando top-of-the-line fiestras. Nos últimos 5 anos, tivemos dúas ventás da cociña implode que, por sorte, eles fixeron cobertura pola garantía. A semana pasada, tivemos un implode ventá da sala. Cada vez que foi o panel dentro e acontece durante a noite, cando é moi frío. Entrei en contacto con unha oficina de vendas Hurd, pero foi informado que non sería unha garantía de ventá, se foi adquirido antes de 2007. Estender a noticia para estar lonxe de Hurd.

Dave 23 de febreiro de 2012 ás 05:05

Tendo blog de lectura de Shannon explotar Hurd para facer "fiestras malo ', gustaríame abordar algunhas cuestións aquí. En primeiro lugar, eu son un empregado da empresa de 4 anos. En segundo lugar, deixe-me dicir que estou de acordo coas súas preocupacións sobre a seguridade do vidro dobres nesas unidades. Hai un número de causas para esta aparición, sendo o máis notable cambios significativos e súbita en temperaturas entre o interior eo exterior das superficies de vidro, xunto coa introdución de Gas argón cubrir do espazo aéreo entre os paneis, os últimos anos para mellorar o rendemento illante . Traballando para varios fabricantes fiestra ao longo dos anos, este problema non é exclusivo de Hurd. Eu probei este "implosión" problema con produtos do fabricante ben coñecido do outro.
Salientando que esta quebra do vidro dunha xanela fai mal / empresa é semellante a un pneumático estourar un coche facendo-o un coche mal. Hurd vidro compras a partir de coñecidos, provedores de confianza o mesmo que as compañías automobilísticas mercar pneumáticos para os seus coches.
En canto Hurd ter substituído unidades nun punto dentro da garantía, e despois non honra-los de novo despois da quebra, ten dous puntos a el. Eu non vou entrar en cuestións de quebra como a explicación é moi longo, senón porque a venda da empresa Hurd vello era un tribunal ordenou venda de activos, pasivos antigos, incluíndo garantías son despedidos. O beneficio para todos, é que a nova empresa formada aínda privada de obrigas de idade, aínda ten a capacidade de subministración orixinal (ou substitutos próximos), aínda que a un custo mínimo para os miles de Hurd fiestras nas casas. Se os tribunais esixido pasivo ser parte da compra, non habería ningunha empresa ventá Hurd en todo, deixando moitos moitos propietarios de Hurd Windows sen os útiles de reposición, así como outro accidente na industria e centos máis sobre as filas do paro. Quen neste clima economía e construción ía mercar unha empresa e asumir as responsabilidades e cargos asociados? Ademais, a través do BK, Hurd continuou a funcionar e producir fiestras de calidade, e liña do tempo entre o depósito BK e compra dos novos propietarios foi de 3 meses. Unprecidented na nosa industria e nestes tempos. Para rematar, e quizais máis importante, é a cuestión que indicou na súa primeira frase. Non era o propietario orixinal do inmoble, en realidade fose o dono terceiro mellor que eu podo dicir. Se garantía de referencia publicada Hurd na altura da casa a construír (non indicar a idade real da casa), había un límite para a extensión da cobertura da garantía. En segundo lugar, a garantía de Hurd na época era limitada ao propietario orixinal só. Obviamente, o departamento de Hurd garantía cubría o cristal de inicio que entrou con unha acción sen cuestionar vostede sobre a idade das unidades ou pregunta se fose o dono orixinal. De feito, Hurd non tiña obrigación de fornece-lo con posibles substitucións dentro da garantía, aínda así o fixo, polo menos inicialmente, antes do BK, e sen dúbida. (De feito, desde hoxe, garantía de Hurd é transferible aos propietarios posteriores, debido á tecnoloxía mellorada). Eu podería suxerir que repensar a súa opinión dunha empresa que se orixinou en 1919, ten máis de 400 empregados bos, esforzados, recibiu numerosos eloxios nos últimos anos, incluíndo Wisconsin fabricante da concesión do ano (e nomeada de novo este ano), e é capaz de moverse para adiante e continuar a ofrecer produtos de calidade e servizo nun clima económico que fai moi difícil de ser unha parte da industria da construción.

Harry Sackett 04 marzo de 2012 ás 8:02 pm

Me gusta este post, me gustou deste thankyou un para poñer.

BobW 30 marzo, 2012 ás 12:33

HURD Windows son pésima calidade - eu tiven que substituír o meu dúas veces en 10 anos e tiveron 3 donos en 10 anos ou máis. Os novos propietarios non honrar os warrantys. Entón, se pensas que está a recibir unha garantía de 20 ano esquece-lo. A garantía é só tan bo que o actual propietario. Que, como eu mencionen que tiveron tres propietarios.

Susan Powell 17 abril, 2012 ás 7:52 pm

Esta é unha historia tan interesante e eu sinto moito polo problema que atravesou. Estamos no mercado para unha casa na zona de Filadelfia. Poñemos unha oferta nunha casa de 13 anos como estabamos a buscar activa key. A casa non pasou por inspección, xa que dos 13 anos de idade Hurd fiestras. As vendas defectuosas permitira que a auga entrar no traballo do tapaxuntas un escaiola atrás e que todo estaba apodrecendo. Eu son tan grata que tivemos un inspector home de primeira liña!

Shannon Bradley 20 de abril de 2012 ás 12:55

Dave - Grazas pola súa mensaxe ea súa opinión obviamente tendenciosa do seu emprego. Non vou con todo retratar a miña post ou a miña opinión sobre Hurd empresa Xanela. O produto non é bo, a única razón que eu non tiña máis fiestras implodir ou explotar este ano foi debido ao seu inverno moi suave. Hurd xanelas de vidro compras e poñen que o vidro nas súas fiestras, o que fai Hurd responsable da cousa toda. Cando vou a unha tenda de ventá para mercar o Windows, non teño unha selección da compañía de vidro nas fiestras, eu escollo a xanela no seu conxunto. Quen pon o vidro nas fiestras? Quen pon o gas, entre os cristais da xanela? Que aperta o vidro no marco da fiestra? Hurd é responsable da xanela todo.

A empresa non é malo só polo seu mal produto. O seu servizo ao cliente non é bo. O ano pasado, despois das miñas fiestras implodiu e explotou, eu tente poñerse en contacto con Hurd veces numerosas, por teléfono e correo electrónico. Ninguén nunca volveu para responderme miñas preguntas, aínda simple, como "Onde podo ir para obter axuda cos meus problemas (porco) da xanela?" Finalmente, despois de falar con un home moi útil nunha empresa que adoitaba traballar con Hurd Windows ( pero parou despois de reclamacións de moitas fiestras malas) me deu o nome dun representante na miña zona. Liguei para ela e enviada a uns 6 veces antes de que volvese comigo. Falamos, expliquei o meu problema e ela dixo que eu podería pedir novo vidro a través dela e que podería instala-lo no canto de mercar todas as novas ventás. Ela enviado a papel, despois lembrei-la dúas veces. Eu medio miñas fiestras, cubriron os formularios e enviado de volta - 4 veces. Sen resposta. Chamado súas moitas veces. Unha vez máis, ningunha resposta. Non foi ata que eu lle enviei un correo-e un pouco rudo afirmando que eu estaba indo a outro lugar sempre que non ía volver a min, que acabou por responder (case que inmediatamente, btw). Ela pediu desculpas e dixo que nunca chegou ningún dos meus correos electrónicos. Serio? Ela ten os correos varios primeiros e meu "Nasty gramos", pero de algunha maneira non conseguiu o 4 coa información ventá vital para o meu orzamento? Interesante.

Nese punto, co meu sangue ferver unha vez sobre Hurd Windows, eu escollín para dar a miña empresa para outra empresa. A unha respectable. Eles saíron, deunos un orzamento e dentro de 1 semana estaba de volta na miña casa cambiando o vidro no meu craptastic Hurd Windows.

Ademais Dave, como podes ver por todos os outros comentarios, eu non son o único que tivo unha experiencia malo con Hurd Windows. Existen moitas persoas que citaron os seus problemas con Hurd, tamén existen miles de mensaxes en miles de blogs que contan desgrazas semellantes da empresa na que traballa. Estou feliz que eles gañaron o fabricante Wisconsin of the Year. Senón porque que a fabricación de medios volve e é bo para a economía Wisconsin. Sen embargo eu sinto por esas persoas que están a mercar e instalar o Windows Hurd nas súas casas. Eles están a escribir comentarios Xanela Hurd-se en breve.

Vou deixalo como imos concordar en desacordo. Pensas que Hurd Windows é unha boa compañía -, obviamente, xa que che pagan. Eu (e moitos outros aquí) creo que son unha mala compañía cun produto terrible. De acordo coa desacordo.

Deixe un comentario

Post anterior:

Próximo post: