I Need for Windows? STAY AWAY Fra Hurd Windows

af Shannon Bradley den 17 februar 2011

Vi købte vores søde lille hjem omkring 7 1/2 år siden. De tidligere ejere har boet der i omkring 5 år, og ejerne før dem havde helt ombygget huset. De færdige kælderen, opdateret køkken, udskiftet alle de gamle vinduer og meget mere. De tidligere ejere sagde, at de aldrig haft nogen problemer med huset, som var stor. Vi var så begejstrede, da vi flyttede ind

Vores første vinter i huset, mens du sover en tidlig morgen, blev min mand og jeg vågnet op til en mærkelig "pop", der kom fra en af ​​de andre soveværelse vinduer. Ved undersøgelse fandt vi, at et af vinduerne i vores gæsteværelse var brudt. Den indvendige del af vinduet var imploderet. Vi var målløse og kunne ikke forstå, hvordan dette kunne ske? Det var Hurd Windows , som skulle være et meget godt brand, og disse dumme vinduer imploding! Hvad fanden?

Kort efter hørte vi et "pop" fra et andet soveværelse - det ene er vores 1-årige søns værelse. En indvendig rude i et af vinduerne i sit værelse brød nu også! Vi blev fuldstændig chokeret. Hvordan fanden sker det en gang, men to gange? Hvad er der galt med disse Hurd vinduer? Var det ikke Hurd et rigtig godt brand?

Vi kaldte en person fra et vindue virksomhed i vores by, og de kom ud. De sagde, at der var en slags af en defekt i vinduerne fra den periode, de blev købt og installeret i. Fantastisk. Vi har 7 flere af disse horisontale vinduer og 12 lodrette dem, er de alle kommer til at implodere? Vinduet Virksomheden var stor. De bragte os vinduer, vi malede og de har installeret. Hurd bakket op om vinduer med en garanti, og vi kun skulle betale for installationen. Alt fint og godt, men jeg ville hellere ikke have farlige vinduer i mit hus. Tak-du-meget-meget.

Den følgende vinter, et andet vindue imploderer i Gæstesoveværelse. Og igen, vi kalder det samme lokale vinduet selskab. Hurd støtter vinduet, vi maler en ny og de installerer det. Alt er så godt som det kan være med imploding vinduer i hele vores hus.

Broken Hurd Windows-2-11

Her er de to nyeste knækkede Hurd Windows. Venstre har indvendige side brudt og is på indersiden af ​​yderruden. Højre vindue er brudt ydre rude. Godt hva? Det er ikke kvalitet vinduer, der er sikkert.

I 4 år har vi ikke en anden hændelse. Så sidste vinter, igen en tidlig morgen, jeg hørte det alt for velkendte "pop", og jeg kender et andet vindue imploderer. Hvor var det denne gang? Jeg løber til min datters værelse og sikker nok, der er det. Broken Hurd Window # 4. Jeg er virkelig målløs nu. Hvorfor efter al denne tid var det spontant implodere? Så nu er jeg virkelig PO'ed som det har været 4 år siden den sidste hændelse. Jeg er rasende og vil ringe til Hurd Windows og give dem et stykke af mit sind, men jeg kommer til at finde ud af, de er gået ud af markedet i løbet af denne tidsperiode. (Shocking, at se, hvordan de sælger imploding vinduer.) Dog blev de købt af en overtagelse selskab, og de gør Windows igen. Vi taler med flere hjælpsomme mennesker, som distribuerer Hurd Windows og finder, at vores samme lokale vindue sted har dem igen. Vi kontakter dem, og de har alle vores oplysninger fra de foregående 3 knækkede Hurd Windows.

Men de nævner, at da Hurd gik ud af markedet alle de garantier, er ugyldige. Nice. Så vi har alle disse vinduer, der er farlige, og jeg rædselsslagen kommer til at implodere og potentielt såre min familie, og garantien er ikke god! En rigtig stand-up virksomhed, kan jeg se, hvorfor de gik ud af markedet. Vinduet Virksomheden blev faktisk var den bedste del af hele denne latterlige prøvelser. Igen fik de os et nyt vindue, vi malede det, og de installerede det. Og fordi de følte sig dårligt for vores situation og vidste, at vores historie med vores imploding craptastic Hurd Windows, de gav os en meget god handel på vores erstatning, som de ikke behøvede at gøre. Men selvfølgelig de forstår kundeservice, noget der Hurd Windows tydeligvis ikke ved noget om.

Så klippes til denne vinter, omkring en måned og et halvt siden blev jeg vækket af min seng med den vidunderlige "pop". Denne gang dog blev vi mystificeret som det smadrede vindue var nu i vores stue. En af de 12 facadevinduer har vi har som nu imploderet. Terrific. Igen den indvendige side. Og så omkring 3 uger siden jeg blev vækket i kl 1:30 am af en anden lyd. Min mand og jeg løb rundt på udkig efter kilden til den ulige "ping", vi hørte. Han foreslog et vindue. Jeg sagde nej, det var en anden lyd og de andre 5 vinduer, brød (ja 5) var alle omkring 6 kl. Vi kunne ikke finde noget, og gik tilbage i seng. Om morgenen, går jeg ud og finde endnu en ødelagt vindue. Det ene var lige ved siden af ​​stuen vindue, der brød en måned tidligere. Det forvirrende ting ved denne ene er, at det er uden rude, der brød. Jeg finder det en særligt foruroligende, fordi det er uden rude par, der med det faktum, at vi har 10 flere af disse vinduer, der muligvis kan bryde.

Det er så pokkers latterligt! Hvem har 6 vinduer i deres hus spontant implodere? Jeg gør det, på grund af de frygtelige Hurds Windows, der er i mit hus. Jeg vil hellere have de 60 år gamle vinduer i mit hus, end de 13-14 år gamle lort Hurd Windows.

Uanset hvad du gør - Må ikke købe HURD WINDOWS! Eller du kunne også have usikre, ligefrem farlige vinduer i dit hus, som er fremstillet af et selskab, der ikke står bag deres dårligt produkt eller bekymre sig om deres kunder.

Om 3 uger siden, jeg sendte en mail til Hurd Windows på terrifically ironiske e-mail-adresse på perfektion @ hurdwindows . Pr. udgivelse, har jeg ikke modtaget nogen form for respons eller anerkendelse. Fin kundeservice. Jeg ville forvente, at være ude af erhvervslivet i den nærmeste fremtid igen.

Bookmark / Foretrukne Del

Ingen relaterede indlæg.

Relaterede stillinger bringes til dig af Endnu en stillinger Plugin .

trackback } {1 trackback}

Websted
14 marts 2012 kl 10:56

comments… read them below or add one } {23 kommentarer ... læse dem nedenfor eller tilføj en }

facebook 17 Februar 2011 kl 12:34

Jeg elsker det

Ann 21 feb 2011 kl 14:08

Det er vanvittigt (og farligt) at vinduerne er imploding! Du er heldig ingen er kommet til skade ... man skulle tro, at selskabet ville indse deres ansvar og ønsker at erstatte dem i stedet for at risikere nogen bliver alvorligt såret.

Glenda 21 februar 2011 kl 14:29

Wow! Hvor skræmmende er, at især i din datters værelse?! Sorry for din forfærdelig oplevelse, tak men du delte det på din blog. Vi har et væld af vinduer i vores hus, at vi er nødt til at udskifte, og nu ved jeg, hvad mærke til at holde sig væk fra.

Cheryl 21 februar 2011 kl 02:51

Hvor frustrerende. Ikke kun at have et farligt produkt i dit hjem, men at have en virksomhed, der bekymrer sig så lidt om deres klientel.

Lynda 21 Feb 2011 kl 15:21

Det er forfærdeligt og så farlig. Jeg vil sprede ordet for at holde sig væk fra Hurd Windows. Tak for at dele din uheldige oplevelse. (

Shelly 21 februar 2011 kl 04:01

Det er forfærdeligt. Jeg vil sørge for at lade andre vide af denne forfærdelige produkt og virksomhed.

Mandy 21 Feb 2011 kl 16:06

Wow, jeg har aldrig hørt om, at det sker før, min mand er i byggebranchen, og installerer udskiftning vinduer hele tiden. Nu ved vi, hvad virksomheden at holde sig væk fra, både personlige og forretningsmæssige brug.

Nancy 21 Feb 2011 kl 04:12

Wow ... hvad en prøvelse! Så meget desto mere grund til at gå med en nationalt kendt varemærke som Pella eller Anderson.

Christi 21 Feb 2011 kl 16:15

Nå, det er en fin måde at behandle en kunde, hva? Det er frygtelig farligt, og hvad en dårlig måde at "servicering" en kunde. Tak for at lade os vide, hvem man skal holde sig væk fra i vinduet verden.

Teresa 21 februar 2011 kl 19:45

Wow, det er skræmmende. Det er forbløffende, at ingen er blevet såret. Jeg er enig med en tidligere plakat, som man skulle tro, at dette selskab ikke ønsker at risikere erstatningsansvar nogen muligvis blive såret. Jeg vil helt sikkert huske at aldrig har Hurd vinduer installeret i mit hjem, når tiderne kommer til udskiftning, og jeg vil være sikker på at passere ordet til venner, når de overvejer vindue udskiftninger på deres hjem.

Heather 22 februar 2011 kl 13:23

Tak for at dele vi har måttet erstatte alle vinduerne i vores hus. Vi har 2 forskellige mærker. Jeg kan ikke huske det gamle mærke, men en af ​​de udvendige ruder imploderet, og det viste sig, at sælerne omkring ruderne vi er defekt.

Man skulle tro, de ønsker at udskifte deres defekte produkt eller afgøre, om der er noget andet bag. Dette er mere end en cooincidence. Håber du får en slags svar.

Mandy 22 februar 2011 kl 13:43

Det er forfærdeligt. Jeg er ked af din familie var nødt til at gå igennem det. Farlig, for sikker. Vi vil ikke overveje Hurd vinduer, nogensinde.

B 22 Februar 2011 kl 03:42

Jeg vil ikke købe vinduer fra Hurd. Det er et spørgsmål om sikkerhed til dit hjem.

Lisa 2 Juli 2011 kl 00:57 am

Hurd vinduer. Undgå dem. Jeg købte 3 vinduer i efteråret 2009. Et stress krakkede i foråret 2010. Det tog dem to the vinteren at få nogen ud for at erstatte det. Den anden 2 jeg købte ikke gå op eller ned. Side låsen er ved at indhente. Skærmene er blevet erstattet to gange, og de stadig ikke få det rigtige. Over $ 900/window. De ser godt, men det hjælper, når de går op og ned, når du ikke har A / C og skærme, der passer, og ikke falder ud.

Shel 23 okt 2011 kl 19:12

Samme spørgsmål, dette er vores 4. Hurd vinduet, skete et par dage siden (oktober 20) og min mand og jeg er så frustreret over dette igangværende spørgsmål. Omkring 10 år siden mfg af glasset kom & boret en helhed i glasset for at lette trykket mellem DBL ruden vinduet. Jeg vil kalde bygherren siden Hurd nægtet vindue udskiftning.

Dennis November 28, 2011 kl 02:14

Jeg har Hurd vinduer i mit hjem, mange af dem. Kardinal Glas var producent af glasset, og de har været mit hjem to gange i årenes løb. Den hurtige fix var at bore et lille hul i siden ramme, som alowed den vacumn at frigive. Ikke mere negativt tryk ikke mere glasbrud. Randy Stoda Kardinal Glas 800-541-0585. Var en rigtig gentleman. Måske de kan hjælpe dig med processen. Gør det, før det bliver koldt igen, og de implodere.
Kun negative ... en del af r isolerende faktor er den vacumn og det er væk.
Blot havde en bryde denne weekend ..., de savnede. Held og lykke.

C 17 januar 2012 kl 15:00

Vi har også havde imploding Hurd vinduer - og det er så frustrerende. Vi har fået at vide, at vinduerne ikke var dækket af garantien, og har måttet lægge ud $ $ for at udskifte dem. I sidste ende bør vi erstatte alle vinduer - men hvem har råd til at erstatte 33 + vinduer?? Deres døre er ikke godt!

Debbie 28 januar 2012 kl 11:52

Jeg har også Hurd vinduer i mit hjem, som vi byggede i 1994. Vi troede, vi var installere top-of-the-line vinduerne. I de sidste 5 år har vi haft to køkken, vinduer styrte sammen, som, heldigvis de gjorde dækning under garantien. Bare i sidste uge, vi havde en stue vindue imploderer. Hver gang det har været inde i ruden, og der sker i løbet af natten, når det er meget koldt. Jeg kontaktede en Hurd salgskontor, men fik at vide, de ville ikke længere garanti et vindue, hvis den blev købt før 2007. Spred ordet at holde sig væk fra Hurd.

Dave 23 Feb 2012 kl 05:05

Efter at have læst Shannon blog sprængning Hurd for at gøre "dårlige vinduer", vil jeg gerne tage fat på et par spørgsmål her. Først er jeg en medarbejder i virksomheden på 4 år. For det andet, lad mig sige, at jeg er enig med dine bekymringer over sikkerheden af ​​glasset bryder i disse enheder. Der er en række årsager til denne forekomst, det mest bemærkelsesværdige er væsentlige og pludselige ændringer i temperaturer mellem det indre og ydre af glasoverflader kombineret med indførelsen af ​​Argon gas fylde af luftrummet mellem ruderne i de seneste år for at forbedre isolerende ydeevne . Efter at have arbejdet for flere vindue producenten er i årenes løb, dette spørgsmål er ikke eksklusivt til Hurd. Jeg oplevede denne 'implosion' spørgsmålet med andre kendte producentens produkter.
Påpeger, at dette glas brud giver en dårlig vindue / virksomhed er beslægtet med et dæk blæse ud på en bil, hvilket gør det til en dårlig bil. Hurd indkøb glas fra kendte, pålidelige leverandører det samme som auto virksomheder køber dæk til deres biler.
For så vidt angår Hurd have udskiftet enheder på et tidspunkt under garantien, og så ikke ære dem igen efter en konkurs, har to point til det. Jeg vil ikke gå ind i spørgsmål om konkursen som forklaring er for lang, men fordi salget af den gamle Hurd selskabet var en domstol beordrede aktiv salg, er gamle forpligtelser, herunder garantier afvist. Fordelen for alle er, at det nye selskab dannet dog afvist af gamle forpligtelser, der stadig har evnen til at levere originale (eller nære udskiftninger), selv hvis en minimal udgift for de tusindvis af Hurd vinduer i boliger. Havde de retter passiver være en del af købet, ville der ikke være nogen Hurd vindue selskab overhovedet, efterlader mange mange ejere af Hurd Windows uden nogen reservedele, samt en anden skadestuer i branchen, og flere hundrede andre på arbejdsløsheden linjer. Hvem i denne økonomi, og bygningen klima ville købe en virksomhed og påtage sig de forpligtelser og byrder forbundet med det? Også gennem BK, fortsatte Hurd at betjene og producere kvalitet vinduer, og tidslinjen mellem arkivering BK og køb af nye ejere var 3 måneder. Unprecidented i vores branche, og i disse tider. Endelig, og måske vigtigst, er det problem, du anførte i din første sætning. Du var ikke den oprindelige ejer af ejendommen, faktisk du var den 3. ejer så godt som jeg kan fortælle. Hvis du refererer Hurd offentliggjorte garanti på tidspunktet for hjemmet ved at blive bygget (du behøver ikke angive faktiske alder af hjemmet), var der en grænse for omfanget af garantien. For det andet, blev Hurd garanti på det tidspunkt begrænset til den oprindelige ejer alene. Det er klart, Hurd garanti afdeling omfattet af de oprindelige glasset du indgivet et krav på uden at sætte spørgsmålstegn dig om alderen på de enheder eller spørger, om du var den oprindelige ejer. Faktisk havde Hurd ingen forpligtelse til at give dig med eventuelle udskiftninger i henhold til garantien, men alligevel gjorde det, i hvert fald første gang inden BK, og uden spørgsmål. (I øvrigt, som i dag, er Hurd garanti overføres til efterfølgende ejere på grund af forbedret teknologi). Jeg vil foreslå dig genoverveje din opfattelse af en virksomhed, der opstod i 1919, har mere end 400 gode, hårdtarbejdende medarbejdere, har modtaget adskillige hædersbevisninger i de seneste par år, herunder Wisconsin Producent of the Year (og nomineret igen i år), og er i stand til at bevæge sig fremad og fortsætte med at levere kvalitetsprodukter og service i et økonomisk klima, hvilket gør det meget svært at være en del af byggeriet.

Harry Sackett 4 marts, 2012 kl 8:02 am

Jeg kan lide dette indlæg, havde denne ene tak for at sætte op.

BobW 30 Mar 2012 kl 12:33

HURD Windows er elendig kvalitet - jeg har måtte udskifte mine to gange i 10 år, og de har haft 3 ejere i 10 år eller deromkring. De nye ejere har aldrig ære warrantys. Så hvis du tror, ​​du får en 20 år garanti glemme det. Garantien er kun så god som den nuværende ejer. Hvilket som jeg nævnte de har haft tre ejere.

Susan Powell April 17, 2012 kl 7:52 am

Det er sådan en interessant historie, og jeg er ked af den ulejlighed, du har gået igennem. Vi er i markedet for et hjem i Philly området. Vi sætter et tilbud ind på en 13-årig hjem, da vi var på udkig efter nøglefærdigt. Hjemmet ikke godkendt på grund af den 13-årige Hurd vinduer. De defekte vinduer havde tilladt vand at komme ind i trim arbejde en stuk bag den og alt var ved at rådne. Jeg er bare så taknemmelig for, at vi havde en Topnotch hjem inspektør!

Shannon Bradley April 20, 2012 kl 12:55

Dave - tak for dit indlæg og din naturligvis tendentiøse udtalelse din arbejdsgiver. Jeg vil dog ikke fornægte mit indlæg eller min mening om Hurd Window selskab. Produktet er ikke godt, den eneste grund jeg ikke har længere vinduer implodere eller eksplodere, dette år var på grund af vores meget mild vinter. Hurd Windows indkøb glas og de lægger, at glas i deres vinduer, hvilket gør Hurd er ansvarlig for det hele. Når jeg går til et vindue butik for at købe vinduer, jeg har ikke et valg med hensyn til glasset selskabet i vinduerne, jeg vælger vinduet som helhed. Hvem sætter glasset i vinduerne? Hvem sætter gassen mellem ruderne? Hvem strammer glas i vinduesrammen? Hurd er ansvarlig for hele vinduet.

Virksomheden er ikke dårligt bare på grund af deres dårlige produkt. Deres kundeservice er heller ikke godt. Sidste år, efter at mine vinduer imploderet & eksploderede, forsøgte jeg at kontakte Hurds adskillige gange, via telefon og email. Ingen har nogensinde kom tilbage til mig at svare selv mine simple spørgsmål som "hvor kan jeg få hjælp med mine (lort) window spørgsmål?" Endelig efter at have talt med en meget hjælpsom mand på en virksomhed, der bruges til at arbejde med Hurd Windows ( men stoppede efter alt for mange klager over dårlige vinduer) gav mig navnet på en rep i mit område. Jeg ringede til hende og sendt hende om 6 gange før hun kom tilbage med mig. Vi talte, forklarede jeg mit problem og hun sagde at jeg kunne bestille nye glas gennem hende, og de kunne installere det i modsætning til at købe alle nye vinduer. Hun e-mailede papirarbejde, efter at jeg mindede hende to gange. Jeg målte mine vinduer, udfyldt formularerne og mailet dem tilbage - 4 gange. Med intet svar. Kaldte hende adskillige gange. Igen ingen reaktion. Det var ikke før jeg sendte hende en temmelig uhøflig e-mail om, at jeg skulle et andet sted hen, da hun ikke ville komme tilbage til mig, at hun endelig havde svaret (næsten øjeblikkeligt, btw). Hun undskyldte og sagde, hun aldrig fik nogen af ​​mine e-mails. Virkelig? Hun fik de første mange e-mails og min "nasty-gram", men en eller anden måde ikke får den 4 med den vitale vinduet til mit tilbud? Interessant.

På dette tidspunkt, med mit blod koger igen om Hurd Windows valgte jeg at give min virksomhed til et andet selskab. Et velrenommeret en. De kom ud, gav os et tilbud, og inden for 1 uge var tilbage på mit hus ændre ud glasset på min craptastic Hurd Windows.

Derudover Dave, som du kan se alle de andre kommentarer, er jeg ikke den eneste, der har haft en dårlig oplevelse med Hurd Windows. Der er mange mennesker, der har citeret deres problemer med Hurd, er der også tusindvis af beskeder på tusindvis af blogs, der fortæller lignende woes af den virksomhed, du arbejder for. Jeg er glad for, at de vandt Wisconsin Producent of the Year. Men fordi det betyder produktion kommer tilbage, og det er godt for Wisconsin økonomien. Jeg er dog føler for de mennesker, der køber og installerer Hurd Windows i deres hjem. De skriver Hurd Window anmeldelser selv snart.

Jeg vil lade det være som vi vil være enige om at være uenige. Du tror Hurd Windows er et godt selskab - selvfølgelig fordi de betaler dig. Jeg (og mange andre her) tror, ​​de er et dårligt selskab med et frygteligt produkt. Accepter at være uenige.

Efterlad en kommentar

Forrige post:

Næste post: