В нуждаещи се от Windows? Стойте далеч от Хърд Windows

от Шанън Брадли на 17 февруари 2011 г.

Ние закупени нашето сладко малко дом преди около 7 1/2 години. Предишните собственици са живели там за около 5 години и собствениците, преди да ги имал напълно ремонтирана къща. Те завършиха сутерен, актуализирана в кухнята, замени всички стари прозорци и др. Предишните собственици, че те никога не са имали никакви проблеми с къщата, което е страхотно. Бяхме толкова развълнуван, когато се преместихме.

Нашата първа зима в къщата по време на сън рано една сутрин, съпругът ми и аз бяхме събуден странно "поп", която идва от един от другите прозорци спалня. След разследване, ние открихме, че един от прозорците в нашата стая се бе счупил. Вътрешността на екрана на прозореца се самовзриви. Ние бяхме втрещени и не можеше да разбере как това би могло да се случи? Те са били на Хърд Windows , която трябваше да бъде много добра марка и тези тъпи прозорци са imploding на! Какво, по дяволите?

Скоро след това, чухме друго "поп" от още една спалня - това е нашата 1-годишният син на стая. Вътрешен прозорец на един от прозорците в стаята си счупи сега! Бяхме напълно шокиран. Как по дяволите е това да се случи веднъж, но два пъти?? Какво не е наред с тези Хърд прозорци? Не беше на Хърд една наистина добра марка?

Нарекохме някой от прозорец компания в нашия град и те излязоха. Те казаха, че е някакъв дефект в Windows от периода от време, че те са закупени и инсталирани инча Fantastic. Ние имаме 7 повече от тези хоризонтални прозорци и 12 вертикални, всички те ще се срине? Прозорецът на компанията беше страхотно. Те ни донесе прозорци, боядисани и те инсталирали. Хърд се подкрепи Windows с гаранция, а ние само трябвало да плати за инсталиране. Всички глоба и добър, но аз по-скоро няма да има опасни прозорци в къщата ми. Благодаря ви много-много.

Следващата зима, друга прозорец implodes, в спалня за гости. И отново ние наричаме една и съща местна компания прозорец. Хърд подкрепя прозореца, ние рисуваме нова и те да го инсталирате. Всичко е толкова добра, колкото може да бъде с imploding прозорци в цялата ни къща.

Broken Hurd Windows-2-11

Тук са последните две счупени Хърд Windows. Лява има вътре в прозореца на счупени и лед от вътрешната страна на външното стъкло. Десния прозорец е счупен външното стъкло. Приятно ми е нали? Те не са качествени прозорци, това е сигурно.

За 4 години ние нямаме друг инцидент. Тогава миналата зима, отново рано една сутрин, чух твърде познато "поп" и знам, че друг прозорец изговарям с имплозия. Къде беше този път? Тичам към стаята на дъщеря ми и, разбира се, то е там. Broken Хърд Window # 4. Аз съм наистина втрещен. Защо след всичкото това време е спонтанно срине? Така че, сега съм наистина PO'ed, тъй като е бил 4 години след последния инцидент. Аз съм вбесен и искате да се обадите Хърд Windows и да им даде парче на ума ми, но идвам да намерите, те са излезли от бизнеса по време на този период от време. (Шокиращо, тъй като те продават imploding Windows). Въпреки това, те са закупени от дружеството придобиване и те са прозорците отново. Ние говорим на няколко полезни на хората, които разпространяват Хърд Windows и откриете, че нашата същия местното прозорец отново ги има. Ние се свържете с тях и те разполагат с цялата информация от предишната 3 счупени Хърд Windows.

Въпреки това, те споменават, че тъй като Хърд излезе от бизнеса всички гаранции, са нищожни. Ница. Така че ние имаме всички тези прозорци, които са опасни и аз съм ужасен ще се срине и потенциално да навреди на семейството ми и гаранцията не е добър! Реално стоят дружество, мога да разбере защо те излязоха от бизнеса. Прозорецът фирма е наистина са най-добрата част от цялата тази нелепа изпитание. Отново те ни се нов прозорец, ние го боядисани и са го инсталирали. И защото са се почувствали зле за нашата ситуация и знаех, че нашата история с нашата imploding craptastic Хърд Windows, те ни дадоха много добра сделка за замяна, който те не трябва да направите. Но очевидно те разбират обслужване на клиенти, нещо, че Хърд Windows очевидно не знае нищо за.

Стигаме до тази зима, около месец и половина бях събуден от леглото ми с този прекрасен "поп". Този път обаче, ние бяхме озадачени счупения прозорец, сега е в нашия хол. Един от 12 вертикални прозорци, които имаме сега самовзриви. Страхотно. Отново вътрешната панел. И след това преди около 3 седмици бях събуден в 1:30 ч. от различен звук. Съпругът ми и аз се завтече около търсят източника на странно "пинг" Чухме. Той предложи прозорец. Казах "не", това е различен звук и останалите 5 прозорци, които счупи (Да 5) са около 6 ч. сутринта. Ние не открихме нищо и се върна в леглото. На сутринта, излизам и да намерят още един счупен прозорец. Това е в непосредствена близост до прозореца на всекидневната, които избухнаха един месец по-рано. Сложен нещо за това е, че тя е извън екран, който избухна. Аз намирам това особено тревожна, защото това е извън няколко екрана, че с факта, че ние имаме 10 пъти повече от тези прозорци, които биха могли да се счупят.

Това е така, по дяволите е нелепо! Кой има 6 прозорци в къщата си спонтанно спуквам се? Прави, защото на ужасни Windows Хърд, които са в къщата ми. Бих предпочел да има 60-годишен прозорци в къщата ми от тия 13-14 годишно парче от лайно Хърд Windows.

Каквото и да правите - не купуват HURD WINDOWS! Или вие също може да има опасни, направо опасни прозорци в дома си, произведени от компания, която не стои зад лошото им продукт или грижи за своите клиенти.

Преди около 3 седмици, аз изпратих имейл, за да Хърд Windows страшно иронично имейл адрес на съвършенство @ hurdwindows . Както и на издателската дейност, не са получили какъвто и да е вид на отговор или признание. Ница за обслужване на клиенти. Аз ще очаквам от тях да бъдат на бизнеса отново в близко бъдеще.

Отбележи / Любими Дял

Няма сродни служби.

Свързани постове доведе до вас от още един Свързани Постове Plug-in .

trackback } {1 Trackback}

Начална страница
Март 14, 2012 22:56

comments… read them below or add one } {23 коментари ... ги прочетете по-долу или да добавите }

Facebook 17 февруари, 2011 в 24:34

аз го обичам

Ан 21 февруари, 2011 в 14:08

Това е луд (и опасно), че прозорците са imploding! Ти си щастливец, никой не е наранен ... бихте си помислили, че компанията ще реализира своята отговорност и искам да ги замени, вместо да рискуват някой сериозно ранени.

Гленда 21 февруари, 2011 в 14:29

Уау! Колко страшно е, че, особено в стаята на дъщеря си?! Съжаляваме за си ужасна опит, но ти благодаря за споделяне на вашия блог. Ние имаме тон на прозорци в къщата ни, че ние трябва да заменим и сега знам каква марка да стоят настрана от.

Черил 21 февруари, 2011 в 14:51

Колко разочароващо. Не само за да бъде опасен продукт в дома си, но да има компания, която се грижи толкова малко за техните клиенти.

Линда 21 февруари, 2011 в 15:21

Това е ужасно и толкова опасно. Ще се разпространява думата, за да стоят настрана от Хърд Windows. Благодаря за споделянето на вашето жалко опит. : (

Шели 21 февруари, 2011 в 16:01

Това е ужасно. Аз ще се постарая да оставят другите да знаят за това ужасно продукт и компания.

Манди 21 февруари, 2011 в 16:06

Уау, аз никога не са чували за това да се случи преди, съпругът ми е в строителната индустрия, и инсталира подмяна прозорци през цялото време. Сега ние знаем коя фирма да стоят настрана от, както за лична и бизнес употреба.

Нанси 21 февруари, 2011 в 16:12

Уау ... какво изпитание! Още една причина да отида с национално известна марка като Пела или Андерсън.

Кристи 21 февруари, 2011 в 16:15

Е, това е добър начин за лечение на клиента, нали? Това е ужасно опасно, и какво лошо начин на "обслужване" клиент. Благодаря за отдаване под наем с нас, които да стоят настрана от света в прозореца.

Тереза ​​21 февруари, 2011 в 19:45

Уау, това е страшно. Удивително е, че никой не е бил наранен. Съгласен съм с предишния плакат, че човек би си помислил, че тази компания не би искал да рискува отговорността на някой евентуално да се нарани. Аз определено ще се помни, че никога не са Хърд прозорци, инсталиран в дома ми, когато времето за смяна, и аз ще бъда сигурен да премине дума за приятели, когато те обмислят подмяна на прозорците на домовете си.

Хедър на 22 февруари, 2011 в 13:23

Благодарим Ви за споделяне, ние трябваше да замени всички прозорци в нашата къща. В момента има 2 различни марки. Не си спомням старата марка, но на външните стъкла самовзриви и то се оказа, че печатите около стъклата сме дефектен.

Може би мислят, те ще искат да замени дефектния продукт, или да определи, ако има нещо друго зад това. Това е над едно cooincidence. Надявам се да получа някакъв отговор.

Манди 22 февруари, 2011 в 13:43

Това е ужасно. Съжалявам, вашето семейство, трябваше да мине през тази. Опасно, със сигурност. Ние няма да разглежда Хърд прозорци, никога.

B 22 февруари, 2011 в 15:42

Аз няма да си купите прозорци от Хърд. Това е въпроса за безопасността за вашия дом.

Лиса 2 юли 2011 г. в 12:57 ч.

Хърд прозорци. Избягвайте ги. Купих 3 Windows през есента на 2009. Един стрес напукани през пролетта на 2010 г.. Отне им Til зимата, за да получите някой да го замени. Другите 2 си купих не вървят нагоре или надолу. Страничен фиксатор настига. Екраните са заменени два пъти и те все още не го направим както трябва. Над $ 900/window. Те изглеждат добре, но помага, когато отиват нагоре и надолу, когато не разполагате с A / C и екрани, които се вписват и не падат.

Shel 23 октомври, 2011 в 19:12

Един и същ въпрос, това е нашата 4-ти прозорец Хърд, се случи преди няколко дни (20 октомври) и с съпругче & ми са толкова разочаровани от това става въпрос. Преди около 10 години на MFG на стъклото дойде и пробиват цяло в чашата, за да се освободи налягането между DBL прозореца. Ще се обадите на строителя, тъй като Хърд отрече прозорец подмяна.

Денис 28 ноември, 2011 в 14:14

Имам Хърд прозорци в моя дом, много от тях. Кардинал Стъкло е производител на стъкло и те са били в дома ми два пъти през годините. Бързо решение е да пробиете малка дупка в страничната рамка която Допуска на vacumn, да се освободи. Не повече отрицателно налягане не се счупи стъклото. Ранди Stoda кардинал Стъкло 800-541-0585. Беше истински джентълмен. Може би те могат да ви помогнат с процеса. Направете го, преди да стане студено, и отново те сринат.
Само отрицателен ... част на R изолационен фактор е на vacumn, и че е изчезнал.
Просто трябваше да се прекъсне този уикенд ... те пропусна. Късмет.

C 17 януари 2012 г. в 15:00

Ние също сме имали imploding Хърд прозорци - и това е толкова разочароващо. Ние сме били казали, че прозорците не са били по време на гаранционния срок, и трябваше да се $ $, за да ги замени. В крайна сметка ние трябва да замени всички прозорци, но които могат да си позволят да замени 33 + Windows?? Вратите им не са добри или!

Деби 28 януари 2012 г. в 11:52 ч.

Аз също имам Хърд прозорците в дома ми, които сме построили през 1994 г.. Ние мислехме, че инсталирането на най-на-на-ред прозорци. През последните 5 години, ние сме имали две кухненски Windows спуквам се, които, за щастие те направиха покритие по време на гаранционния срок. Само миналата седмица, имахме живот спуквам се стая прозорец. Всеки път, когато тя е била вътрешната част на прозореца и се случва през нощта, когато е много студено. Свързах се с Хърд търговски офис, но казаха, че повече няма да гаранция прозорец, ако то е било закупено преди 2007 г.. Разстелете дума, за да стоят настрана от Хърд.

Дейв февруари 23, 2012 17:05

След като блога на четене Шанън взривяване Хърд за вземане на "лошо прозорци", бих искал да обърне внимание на няколко въпроса тук. Първо, аз съм служител на компанията от 4 години. Второ, нека да кажа, аз съм съгласен с вашите опасения за безопасността на счупване на стъкло в тези звена. Има редица причини за тази поява, най-забележителните са значителните и резки промени в температурите между интериора и екстериора на стъклените повърхности, съчетано с въвеждането на газ аргон попълнете на въздушното пространство между стъклата, през последните години за подобряване изолационни качества . След като работил за няколко прозореца на производителя, през годините, този въпрос не е свойствена за Hurd. Преживях този въпрос "срив" с продукти на други известни производителя.
Посочи, че това счупване на стъкло за лош прозорец / компания е равносилно на гуми, се взриви на кола, което го прави лоша кола. Хърд покупки стъкло от добре познати, надеждни доставчици на едни и същи като автомобилните компании купуват гуми за колите си.
Що се отнася до Хърд като заменя единици в един момент по време на гаранционния срок, а след това не ги е чест отново след несъстоятелност, има две точки към него. Аз няма да отида в по въпросите на несъстоятелността, като обяснението е твърде дълъг, но тъй като продажбата на старата компания Хърд е, че съдът нареди актив продажба, стари задължения, включително гаранции, са отхвърлени. Ползата за всички, е, че новото дружество, учредено, макар и отхвърлена на стари задължения, все още има възможност за доставка на оригинала (или близки заместители), дори ако на минимална цена за хилядите на Хърд прозорци в домовете. Ако съдилищата, които се изискват пасиви е част от покупката, ще има не прозорец Хърд компания изобщо, оставяйки много, много собственици на Хърд Windows без всякакви резервни части, както и други аварии в индустрията и стотици повече на безработицата линии. Кой в тази икономика и изграждането на климата ще купи компанията и поема задължения и тежести, свързани с него? Също така, чрез BK Хърд продължава да работи и производство на качествени прозорци, и линията на времето между подаването на BK и покупка от новите собственици е 3 месеца. Unprecidented в нашата индустрия и в тези времена. Накрая, и може би най-важното, е проблем, който заяви в първото си изречение. Ти не си бил на първоначалния собственик на имота, в действителност са на 3-ти собственик, по най-добрия, тъй като мога да кажа. Ако сте публикували гаранция на референтната Хърд по време на дома, се строи (не показват действителната възраст на дома), има ограничение за размера на гаранционното покритие. Второ, гаранция Хърд по това време е било ограничено само до първоначалния собственик. Очевидно е, че Хърд гаранция отдел обхвана първоначалната стъкло, което подава иск, без разпит на възраст от единиците или да питат дали сте били на първоначалния собственик. Всъщност Хърд не е имал задължение да ви предоставя всички заместители под гаранция, но все пак сториха така, поне в началото, преди BK, и без въпрос. (Между другото, считано от днес, гаранция Хърд може да се прехвърля на последващи собственици, поради подобряване на технологията). Мога да ви предполагат да преосмислят становището на компания, която произхожда от 1919 г., над 400 добри, трудолюбиви служители, е получил много признания през последните няколко години, включително Уисконсин Производител на годината "(и номиниран отново тази година), и е в състояние да се движи напред и да продължи да предлагаме качествени продукти и услуги в икономически климат, което е много трудно да бъде част от строителната индустрия.

Хари Sackett 4 март 2012 г. в 08:02 ч.

Харесва ми този пост, се ползва с това благодаря за въвеждане.

BobW 30 март 2012 г. в 24:33

На HURD WINDOWS са ужасни качество - аз трябваше да мина замени два пъти за 10 години и те са имали 3 собствениците на 10 години, или така. Новите собственици никога не почитат на warrantys. Така че, ако мислите, че сте се на 20 год гаранция да го забравя. Гаранцията е само толкова добра, колкото на сегашния собственик. Които, както споменах, те са имали трима собственици.

Сюзън Пауъл 17 април, 2012 г. в 07:52 ч.

Това е толкова интересна история и аз съм съжалявам за неприятностите, сте минали през. Ние сме на пазара за дома в областта на Филаделфия. Ние влагаме оферта на стария дом на 13 години, като сме търсили ключ. Домът не е проверка, защото на 13-годишната стара Хърд Windows. Повреденият прозорци са позволили на вода, за да получат в стабилизираната работа, циментова замазка зад това и всичко е гниене. Аз съм толкова благодарен, че имах topnotch инспектор дома!

Шанън Брадли април 20, 2012 24:55

Дейв - благодаря ви за вашия пост и очевидно пристрастни становището на работодателя Ви. Аз няма обаче да се отрече от моя пост или моето мнение за Window Хърд компания. Продуктът не е добра, единствената причина, аз не са имали повече прозорци спуквам се или да експлоадират тази година се дължи на изключително мек зимните ни. Хърд Windows покупки стъкло и те, че стъклото в прозорците си, което прави Хърд отговорни за цялото това нещо. Когато отида на прозорец на магазин, за да закупите Windows, аз не имат право на избор на стъкло компания в прозорците, аз избирам прозореца като цяло. Кой поставя стъклото в прозорците? Кой поставя газ между стъклата? Кой стяга стъклото в рамката на прозореца? Хърд е отговорен за целия прозорец.

Компанията не е лошо, само заради лошия им продукт. Тяхното обслужване на клиенти не е добро. Миналата година, след прозорците ми самовзриви и избухна, аз се опитах да се свържете с Хърд многобройните пъти, по телефон и електронна поща. Никой никога не се върна за мен, за да отговори дори ми прости въпроси като "къде мога да отида за помощ с моите (глупости) прозорец въпроси?" Най-накрая, след разговор с един много полезен човек в една компания, която се използва за работа с Хърд Windows ( но спря след прекалено много оплаквания за лоши прозорци), ми даде името на представител в моя район. Я се обади и я емайл около 6 пъти, преди тя да се върна с мен. Говорихме, обясних проблема ми и тя каза, че мога да поръчате нови стъклени чрез нея и те биха могли да го инсталирате, както вместо да купуват всички нови прозорци. Тя емайл документи, след като я напомни два пъти. Измерих си прозорци, попълнени форми и ги, емайл обратно - 4 пъти. С никакъв отговор. Я нарече многократно. Отново, няма отговор. То не беше, докато аз я изпрати по-скоро грубо имейл, в който се посочва, че отивам някъде другаде, тъй като тя няма да се върна за мен, че тя е най-накрая отговори (почти веднага, между другото). Тя се извини и каза, че тя никога не е ли от моите имейли. Наистина ли? Тя има първите няколко имейли и моята "гаден грама", но някак си не се получи 4 с жизненоважна информация прозорец за моя цитат? Интересно.

В този момент, с моята кръв на пара отново за Windows Хърд, аз избрах да дам моя бизнес на друго дружество. Има добра репутация. Те дойдоха, ни даде оферта и в рамките на 1 седмица бяха в къщата ми смяна на стъклото на моята craptastic Хърд Windows.

Освен Дейв, както можете да видите от всички други коментари, аз не съм единственият, който е имал лош опит с Хърд Windows. Има много хора, които са цитирани техните проблеми с Хърд, има и хиляди публикации в хиляди блогове, които разказват подобни неволи на компанията, в която работят. Аз съм щастлив, че те спечелиха Уисконсин Производител на годината. Но тъй, че средствата за производство се завръща и то е добро за икономиката на Уисконсин. Аз обаче чувствам за тези хора, които са закупуване и инсталиране на на Хърд Windows в домовете си. Те ще бъдат писмено Хърд самите прозорци ревюта скоро.

Аз ще го напусне, тъй като ние ще се съгласим да не се съглася. Мислиш ли, че Хърд Windows е една добра компания - очевидно защото те плащат. I (и много други тук) мисля, че те са лоша компания с ужасно продукт. Договарят да не се съглася.

Оставете коментар

Предишна публикация:

Следващ пост: